اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۱۶

ذوالفقاری: به خاطر بازی با گوام نباید ۲۰ روز لیگ تعطیل می‌شد

سرپرست تیم تراکتورسازی گفت: به خاطر بازی با حریفان نه چندان مطرحی مثل گوام و هند نباید لیگ برتر ۲۰ روز تعطیل می‌شد.
۱۸:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-ایوب ذوالفقاری در مورد تساوی بدون گل سپاهان و تراکتورسازی گفت: دو تیم بازی خوبی برگزار کردند و موقعیت‌های مناسبی به دست آوردند. هدف ما کسب ۳ امتیاز بود و در وهله دوم می‌خواستیم با امتیاز اصفهان را ترک کنیم که این اتفاق افتاد و حداقل امتیاز را از این بازی گرفتیم.

وی در مورد اینکه آیا با توجه به شرایط تراکتورسازی کسب یک امتیاز از این مسابقه مطلوب بوده است؟ اظهار داشت: توقعات از تراکتورسازی بالا رفته اما نمی‌توانیم حریفان‌مان را دست کم بگیریم. سپاهان هم تیم خوب و قدرتمندی است. به هر حال کسب یک امتیاز در اصفهان نتیجه بدی نبود و بازیکنان تمام تلاش‌شان را انجام دادند.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه در دیدار مقابل صبا جای هیچ‌گونه اشتباهی ندارد، خاطرنشان کرد: صبا تیم بسیار خوب و با کیفیتی است. جام حذفی هم جام شگفتی‌ها است.حریف‌مان در فصل جدید چهره‌های جدیدی را به خود اضافه کرده و قدرت بسیار زیادی دارد. در این بازی جای اشتباه نداریم و باید برنده شویم.

وی در مورد اینکه چرا تراکتورسازی به تبریز بازنگشته است، عنوان کرد: زمان کمی بین دو بازی ما وجود داشت. کادر فنی تشخصی داد در تهران بمانیم و تمرینات‌مان را انجام دهیم. خوشبختانه این مسئله با موافقت مدیریت همراه شد و طی ۳ روز آینده در تهران هستیم. البته تا دقایقی دیگر از هتل المپیک به هتل آزادی می‌رویم.

ذوالفقاری در مورد تعطیلی لیگ پس از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: با این وضعیت کم‌پولی باشگاه‌ها این تعطیلات هم کارمان را سخت می‌کند. بازیکنان را برای مسابقات آماده می‌کنیم اما پس از دو سه بازی لیگ تعطیل می‌شود. فکر می‌کنم دیدار مقابل تیم‌های نه چندان مطرحی مثل هند و گوام نیاز به ۲۰ روز تعطیلی ندارد. به هر حال امیدواریم مسابقات لیگ با تعطیلی کمتری برخوردار شود و تیم‌ها سطح کیفی خود را بالا ببرند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا بازیکنی از این تیم به تیم ملی امید دعوت شده است، عنوان کرد: محمدرضا اخباری و شاهین ثاقبی به تیم ملی امید دعوت شدند.

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین