اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۹۹۱

پیروزی بریمانلو مقابل نماینده هندوستان

محمد محمدی‌بریمان‌لو نماینده وزن 73- کیلوگرم تیم ملی جودو ایران در سومین روز از این مسابقات به مصاف نماینده پاکستان رفت و با شکست حریف خود به مرحله بعدی راه یافت.
۱۳:۳۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سی و یکمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی جهان در حالی از روز دوشنبه در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است که تیم ملی جودو ایران با 4 نماینده در این مسابقات حضور پیدا کرده است. این مسابقات با حضور 731 جودوکار از 126 کشور جهان در حال پیگیری است.

امروز(چهارشنبه) در سومین روز از مسابقات در وزن منهای 73 کیلوگرم محمد محمدی‌بریمان‌لو بعد از یک دور استراحت به دیدار "ندیم اکرم" از پاکستان رفت و با شکست نخستین حریف خود به دور بعدی رقابت‌ها راه یافت.

بریمان لو در دومین مبارزه خود باید به مصاف نماینده کره جنوبی برود.

نماینده کره جنوبی مدال برنز دوره قبل رقابت‌های جهانی و مدال طلای ۲۰۱۷ آسیا را در کارنامه خود دارد.

لازم به یادآوری است روز دوشنبه در نخستین روز از این مسابقات جودوکاران وزن منهای 60 کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که محمد رشت‌نونژاد ا ولین نماینده ایران در این وزن بود که در سومین مبارزه خود مقابل نماینده قزاقستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

هدایت این تیم را محمد منصوری بر عهده دارد و محمدرضا رودکی به عنوان سرپرست کنار جودوکاران حضور دارد و تیم ملی به دلیل اینکه ترکیب کاملی در این مسابقات ندالرد نمی‌تواند در بخش تیمی این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

محمد رشنونژاد، محمد محمدی‌بریمان‌لو، سعید ملایی و رامین صفویه 4 جودوکار اعزامی کشورمان به این رقابت‌ها هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین