اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۹۷۹

امیدوارم بازهم فرصت خدمت را داشته باشم

سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران گفت: در مدت اخیر مربیان ایرانی با قهرمانی در مسابقات نوجوانان و دانشجویان جهان به خوبی توانایی و پتانسیل خود را ثابت کردند.
۱۲:۵۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| مسعود آرمات در گفت‌وگویی، در مورد کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های دانشجویان جهان اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که بسیار خوشحالم و به شاگردانم افتخار می‌کنم که توانستند به این عنوان ارزشمند دست پیدا کنند. مدال طلای مسابقات دانشجویان جهان را به هم به همه مردم ایران تقدیم می‌کنم، چراکه معتقدم این موفقیت فقط مخصوص قشر دانشجو نیست و شامل همه مردم کشورم می‌شود.

وی ادامه داد: در طول این تورنمنت بازی‌های سختی را پشت سرگذاشتیم. مرحله به مرحله برنامه‌ریزی کردیم و با هدف‌گذاری‌های مشخص پیش آمدیم. در بازی فینال هم برابر تیمی قرار گرفتیم که چندین دوره قهرمان مسابقات شده بود. حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و توانستیم با ارائه یک بازی هدفمند برنده شویم. تیمی که ما داشتیم بسیار هماهنگ و همدل بود و توانست مزد زحمات خود را بگیرد.

سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران با بیان اینکه جای این مدال طلا در کلکسیون افتخارات والیبال ایران خالی بود، عنوان کرد: برای رسیدن به این جایگاه سختی‌های زیادی کشیده بودیم و حالا واقعاً خوشحالم که بازهم تیمی از ایران با کادری ایرانی توانست در میدانی جهانی روی سکوی قهرمانی برود. پیش از ما شاهد بودیم که تیم ملی نوجوانان ایران توانست قهرمانی جهان را کسب کند.

آرمات خاطرنشان کرد: وقتی سطح والیبال ما اینقدر بالا رفته که با مربیان داخلی می‌توانیم قهرمان جهان شویم تعجب می‌کنم که چطور هنوز برخی‌ها اعتقاد خاصی به مربیان خارجی دارند؛ حتی شاهد هستیم در تیم‌های باشگاهی هم مسئولان مربیان ایرانی را کنار گذاشته از مربیان خارجی استفاده می‌کنند. به هر حال در مدت اخیر مربیان داخلی نشان دادند که چه توانایی و پتانسیلی دارند. امیدوارم فدراسیون والیبال بازهم به ما اعتماد کند و ما هم این فرصت را داشته باشیم که به والیبال کشورمان خدمت کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین