اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۸۹۲

کارشناسان اشتباه داور در بازی با پیکان را تائید کردند

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: متاسفانه صبر برخی از هواداران ما کم است و باید آستانه تحمل خود را بالاتر ببرند.
۱۷:۰۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| عبدالمهدی زهر‌ه‌بخش در گفت‌وگویی، در مورد وضعیت فولاد خوزستان، گفت: در حال حاضر تیم در اهواز حضور دارد و تمرینات را از امشب آغاز می‌کنیم و برای دیدار مقابل ایرانجوان بوشهر آماده می‌شویم.

وی در مورد اینکه آیا قرار است به اردو بروند، تصریح کرد: خیر تمرینات را در اهواز دنبال می‌کنیم و تا به الان اردویی تدارک ندیدیم. نمی دانم خبر اردوی فولاد در تهران از کجا مطرح شده است.

سرپرست فولاد در مورد شکست این تیم مقابل پیکان، عنوان کرد: بازی خوبی بود. دو تیم تلاش کردند تا به موفقیت برسند. پیکان می‌خواست با کسب پیروزی از بحران خارج شود که موفق به انجام این کار شد. همانطور که همه دیدند در برنامه شب گذشته نود هم کارشناس تائید کُرد گل صحیح عبدالله کرمی به اشتباه مردود اعلام شد.

وی در مورد فحاشی به رحیم زهیوی و اعضای تیم در پایان مسابقه، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از هواداران آستانه تحملشان پائین است و آن رفتارها را انجام دادند. هواداران باید صبوری کنند و تحمل بیشتری از خود نشان دهند. آن اتفاقات خوب نبود.

زهره‌بخش در مورد دیدار جام حذفی و رویارویی با ایرانجوان بوشهر، گفت: در جام حذفی با قدرت حاضر می‌شویم و می‌خواهیم نتیجه بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین