اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۸۲۴

در فینال به برد فکر می‌کنیم

عضو موثر تیم والیبال دانشجویان ایران گفت: شماره ۵ اوکراین را از کار انداختیم و برنده شدیم.
۱۰:۱۵ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| قاسم کارخانه روز گذشته در دیدار سخت با اوکراین در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها، یکی از خوب‌‌های تیم والیبال کشورمان بود.

دریافت‌کننده توانمند بعد از غلبه بر این حریف و راهیابی به مسابقه فینال، اظهار داشت:اوکراین یکی از قوی‌ترین تیم‌های والیبال دانشجویی را در اختیار دارد.کسب برد مقابل آن، با مهار بازیکن شماره پنج و چهره کلیدی در زمین ممکن شد.

وی افزود:قبل از شروع بازی‌ها، دیداری تدارکاتی مقابل همین حریف داشتیم.به نوعی با نحوه بازی اوکراین آشنا شدیم و شناخت پیداکردیم. البته معلوم نبود که در بازی ترکیب اصلی را در زمین گذاشته‌اند، تلاش شد که به طور کامل حریف آنالیز شود.

کارخانه که در تیم باشگاهی بانک سرمایه عضو است، ادامه داد:مساله بعدی در موفقیت تیم برای شکست اوکراین ، کار تیمی قوی والیبالیست های ایرانی بود در واقع تیم ایران خواست برنده بازی برابر اوکراین شود و این اتفاق افتاد.

بازیکن 23 ساله عضو تیم ملی ب والیبال کشورمان عنوان کرد:اکنون تنها یک گام تا قهرمانی فاصله داریم.کل تیم تنها به پیروزی در فینال و مقابل تیم روسیه می اندیشند.

تیم روسیه نیز روز گذشته در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی به مصاف ژاپن رفت و با برد سه بر صفر راهی فینال شد تا رقیب ایران برای کسب عنوان قهرمانی شود.

این پیکار ساعت 20 به وقت محلی در ورزشگاه آرنا تایپه آغاز خواهد شد.

پیکارهای یونیورسیاد از تاریخ 28 شهریور آغاز شد و تا فردا(چهارشنبه 8 شهریور) ادامه خواهدیافت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین