اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۷۴۹

برخی پیشکسوت های استقلال هدف دار مصاحبه می کنند

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است، در انتقاد برخی از پیشکسوتان این تیم بحث شخصی در میان است.
۱۷:۰۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد نوازی در مورد نتایج ضعیف استقلال در لیگ امسال و انتقادهای صورت گرفته از علیرضا منصوریان گفت: بحث ناراحتی هواداران و انتقاداتی که آنها انجام می‌دهند با انتقادات پیشکسوتان متفاوت است. برخی از پیشکسوتان مصاحبه‌های هدف‌دار انجام می‌دهند که بحث شخصی در میان است و این اصلاً درست نیست. منصوریان پارسال هم در شروع لیگ شرایط خوبی را با استقلال تجربه نمی‌کرد، اما بعدها نتیجه گرفت و همه به‌به و چه‌چه می‌کردند.

نوازی ادامه داد: استقلال قبل از شروع لیگ با محرومیت سه بازیکن خودش مواجه شد و مصدومیت چند بازیکن هم به این تیم ضربه زد. منصوریان هم دوست دارد که هواداران خوشحال به خانه بروند و دلش نمی‌خواهد که چنین شرایط ایجاد شود. منصوریان می‌خواهد که از طرف هواداران و پیشکسوتان مورد حمایت قرار بگیرد و نباید پیشکسوتان پشت او را خالی کنند. من معتقدم به او باید فرصت داد.

مدافع - هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به انتقادات صورت گرفته از پژمان منتظری در این تیم تأکید کرد: وقتی یک تیم نتیجه نمی‌گیرد طبیعتاً تمام بازیکنان عملکرد خوبی نداشته‌اند. مطمئناً شرایط استقلال تغییر خواهد کرد و مهم این است که مشکل گل‌زنی هم برطرف شود تا استقلال هم بتواند نتایج خوبی بگیرد.

نوازی در مورد مهلت باشگاه استقلال به منصوریان برای دو بازی آینده گفت: صحبت خاصی در این زمینه ندارم. فقط امیدوارم بردهای استقلال از جام حذفی آغاز شده و در لیگ برتر هم ادامه پیدا کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین