اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۷۳۳

روی کاراته‌کاهای امید تمرکز کرده‌ایم

مربی تیم ملی کاراته امید گفت: در حال حاضر اردوی به نام تیم ملی بزرگسالان نداریم و تمام تمرکزمان روی حضور ملی‌پوشان امید در مسابقات قهرمانی جهان است.
۱۵:۴۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| شهاب سلطانی در گفت‌‌وگویی درمورد حضور کاراته‌کارهای زیر 21 سال در اردو مرحله اول، گفت: از روی جمعه نخستین مرحله اردوهای تمرینی تیم ملی امید آغاز شده و تا 9 شهریورماه این تمرینات ادامه خواهد داشت. ملی‌پوشان تمرینات خود را در آکادمی گیلان پیگیری می‌کنند و تمرینات بدنسازی نیز زیر نظر نعیما خواجوی پیگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: مهدی قراری‌زاده در وزن منهای 84 کیلوگرم متاسفانه در مسابقات جام وحدت ارومیه از ناحیه کشاله پای راست آسیب دید و به همین دلیل در اردوهای تیم ملی حضور ندارند، اما 11 کاراته‌کا دیگر از بچه‌های تیم ملی زیر 21 سال در اردو حضور دارند. علی نجفی و اردلان گیلانپور دو کاراته‌کا دیگر هستند که در این وزن حضور دارند. پس از رفع مصدومیت قراری‌زاده یک انتخابی در این وزن برگزار خواهیم کرد و یک نفر به عنوان فیکس انتخاب می‌شود و نفر دوم نیز در اردوها باقی خواهد ماند. ما با توجه به سنگین بودن مسابقات جهانی رده‌ها برنامه‌ ریزی کرد‌ه‌ایم تا 5 مرحله اردو برگزار کنیم که این نخستین مرحله اردوهای تیم ملی امید برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا است.

مربی تیم ملی کاراته امید در ادامه صحبت های خود در پاسخ به این سوال که چه زمانی اردوهای تیم ملی بزرگسالان آغاز می‌شود، گفت: ما در حال حاضر اردوی به نام تیم ملی بزرگسالان نداریم و تمام تمرکزمان روی حضور ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جهان است. تصمیم داریم به اتفاق شهرام هروی و دیگر مربیان و مسئولان فدراسیون برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان را به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت را آماده کنیم.

سلطانی درمورد تقویم مسابقات 2018 که از سوی فدراسیون جهانی کاراته اعلام شده است خاطرنشان کرد: فدراسیون جهانی تقویم مسابقات در سال 2018 را اعلام کرده است 50نفر اول رنکینگ جهانی می‌تواند در کاراته وان‌ها شرکت کند. ما می‌خواهیم از دو تا سه فرصت باقی مانده در سال 2017 استفاده کنیم و اگر شرایط مهیا شد در این سه کاراته وان پیش رو شرکت کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین