اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۵۲۶

همه بازیکنان در سطح بالایی ظاهر شدند

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در مسابقه با کره جنوبی همه بازیکنان در سطح بالایی ظاهر شدند و رمز پیروزی نیز همین موضوع بود.
۱۲:۴۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محمد وکیلی پس از صعود شاگردانش به دیدار نهایی رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان افزود: رمز پیروزی ایران برابر کره جنوبی استفاده از تمام نفرات تیم است. امروز همه بازیکنان ایران در سطح بالایی بازی کردند.

وی با بیان اینکه تیم ایران امروز متکی به یک بازیکن نبود که با مهار آن تیم دچار مشکل شویم، گفت: در همه جای زمین و پست ها بازیکنان ایران عملکرد بهتری نسبت به کره جنوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: در دوره قبل مدال برنز جهان را به دست آوردیم و بعد از دو سال باید این مدال را ارتقاء می دادیم که در حال حاضر مدال نقره تیم ایران قطعی است و فردا برای رنگ طلای آن به میدان خواهیم رفت.

وی تصریح کرد: دو تیم ایران و روسیه که در دوره گذشته سوم و چهارم شدند، هر دو به دیدار نهایی راه یافتند. در صورتی که لهستان و آرژانتین در این جشن حضور ندارند و این موضوع بسیار مهمی است.

وکیلی درباره دیدار ایران و روسیه در فینال قهرمانی نوجوانان جهان گفت: مرحله نهایی و فینال با روزهای دیگه مسابقات فرق دارد. می خواهم شاگردانم در دیدار نهایی هم بازی کنند و هم لذت دیدار نهایی را ببرند، و از استرس و مسایل روحی و روانی شکست خارج شوند. این موضوع کمک می کند که فردا بهتر بازی کنیم.

همچنین پارک وانگیل، سرمربی تیم ملی والیبال کره‌جنوبی هم پس از شکست شاگردانش برابر تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جهانی افزود: ایران تیم قدرتمندی بود به ویژه در دفاع و دریافت عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی با بیان اینکه تیم ایران بهترین تیم رقابت های جهانی است، گفت: بازیکنانم برابر ایران به دلیل دفاع و دریافت خوب این تیم موفق نبودند و صعود به دیدار نهایی را از دست دادیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کره جنوبی تصریح کرد: سرویس اهمیت زیادی در کسب پیروزی هر تیمی دارد و کره در مقابل ایران در این تکنیک عملکرد خوبی نداشت. باید این مشکل را برای دیدار با ژاپن برطرف کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین