اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۴۶۱

آهنگریان بر قهرمان 2 سال قبل جهان غلبه کرد

سرمربی تیم ووشو دانشجویان ایران گفت: عرقان آهنگریان رقیبی را مغلوب کرد که 2 سال قبل قهرمان جهان شد.
۲۰:۳۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محل انجام بیست و نهمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان جهان «یونیورسیاد»، حسین اوجاقی بعد از نخستین پیروزی عرفان آهنگریان در رقابت های ووشو این پیکارها اظهارداشت: همین حریفی که عرفان با او بازی کرد، در سال 2015 در یک دسته پایین تر قهرمان جهان شده بود. بازی های فردای ما خیلی مهم است.
وی افزود: حمیدرضا لادور با حریفی از روسیه بازی دارد و عرفان آهنگریان هم به مصاف نماینده قزاقستان می رود. در واقع ما در گروه روسیه هستیم و نمایندگان ما قبل از آنکه به فینال برسند باید رقبای روسی را از پیش رو بردارند.
سرمربی تیم ووشو دانشجویان خاطرنشان کرد: روس‌ها با قهرمانان جهان خود به این بازی‌ها آمده‌اند و ما قبل از مصاف با چینی ها در فینال، ابتدا باید رقبای روس را از پیش رو برداریم.
اوجاقی ادامه داد: امیدوارم با مبارزه و تلاشی که ورزشکاران ما دارند، بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم ولی خب همه حریفان بهترین های خود را به مسابقات آورده اند و دارندگان عناوین جهانی به صحنه آمده اند. برای مثال از سه نماینده روسیه دو نفر از آنها عنوان جهانی دارند. تیم قزاقستان هم ورزشکارانی را آورده که نقره آسیا و جام جهانی را دارد.
وی در پایان گفت: کار ما در یونیورسیاد آسان نیست اما تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا موفق باشیم.

پیکارهای یونیورسیاد تایوان از تاریخ 28 شهریور در تایپه آغاز شد و تا تاریخ 8 شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین