اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۴۱۴

کناره‌گیری ما به مسائل مالی ارتباط ندارد

مالک باشگاه شیمیدر گفت: متاسفانه مشحون از زمان آغاز دوره جدید ریاستش همیشه فرار رو به جلو داشته است.
۱۵:۴۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| هنریک درقوکاسیان مالک باشگاه شیمیدر در گفت‌وگو با رادیو تهران درمورد کناره‌گیریشان از لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: این تصمیم ما خلق‌الساعه نبوده و به یکباره گرفته نشده است. قبلاً هم گفتیم اگر شرایط همینطور باشد و توجهی به بخش خصوصی نشود ادامه کار سخت خواهد بود و در بیانیه خودمان هم گفتیم که علت کناره‌گیری به دلیل عدم مدیریت و برنامه‌ریزی در بسکتبال است.

وی ادامه د اد: ما همیشه پیشنهاد دادیم و سعی کردیم خودمان را به فدراسیون نزدیک کنیم اما شاهد بودیم که مسئولان فدراسیون به خصوص مشحون در مصاحبه‌های خود گفته است می‌خواهم باشم و می‌خواهم نباشم این صحبت یعنی نبود ما مهم نبوده است.

مالک باشگاه شیمیدر تاکید کرد: ما ادعایی نداریم و آمادیم فقط هزینه کردیم و یکسری بازیکن را به جامعه بسکتبال تحویل دادیم. هیچ نفعی هم در این کار نبردیم.

درقوکاسیان درمورد اینکه گفته می‌شود علت اصلی کناره‌گیری شما به خاطر مسائل مالی و چیزهای دیگر بوده است گفت: اصلا اینطور نیست و این حرف‌ها درست نیست شیمیدد تاکنون بالای 10میلیارد در بسکتبال هزینه کرده است و مشحون و همکارانش بروند به دنبال مسائل و مشکلات فدراسیون خودشان، ما همیشه از لحاظ مادی و معنوی کمک حال فدراسیون بودیم و کارهایی کردیم که شاید هیچ نهادی آنها را انجام ندهد.

وی درمورد محرومیت صفرزاده و اینکه چرا فدراسیون بسکتبال با باشگاه شیمیدر به یکباره مشکل پیدا کرد گفت: آمدن صفرزاده به باشگاه ابتدا با توصیه خود محمود مشحون بود که از او استفاده کنیم. اما در یکسال گذشته مسائلی پیش آمد که نمی‌خواهم وارد شوم قطعا در انتخاب صفرزاده اشتباه نکردم متاسفانه مشحون در یکی دو سال گذشته بخصوص از زمان ریاست جدیدش در فدراسیون فرار رو به جلو کرده است امیدوارم این صحبت‌هایی که می‌کنند را بیایند و رو در رو بزنند نه اینکه پشت سر ما چیزهایی بگویند. در لیگ هم مشاهده می‌کنیم که سه بار آیین‌نامه را عوض می‌کنند و سه ماه مدیرعامل‌مان را محروم با این وضعیت ادامه حضورمان ممکن نیست.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین