اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۴۱۳

به کسب مدال ووشو و والیبال امیدواریم

رئیس کاروان ورزشی ایران عملکرد ورزشکاران دانشجو کشورمان را در یونیورسیاد 2017 رضایت‌بخش ارزیابی کرد.
۱۵:۴۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| هادی بشیریان درباره عملکرد ایران در یونیورسیاد 2017 گفت: عملکرد کاروان ایران تاکنون بسیار خوب بوده و شکستن رکورد تعداد مدال ورزش ایران در بازی های دانشگاهی جهان یکی از نقاط روشن عملکرد ورزشکاران ما در این دوره محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از نکات مثبت کاروان ایران کسب مدال در رشته های مختلف است. برای اولین بار در رشته هایی مانند تیر و کمان و شمشیربازی نیز مدال گرفتیم. از سوی دیگر توجه ویژه ای به ورزش بانوان داشته بطوریکه تقریبا یک سوم کاروان ایران، را بانوان تشکیل می‌دهند.

دبیر فدراسیون ورزش های دانشگاهی درباره عملکرد رشته های ایران در روزهای سپری شده مسابقات عنوان کرد : عملکرد تکواندو بسیار خوب بود. به خصوص که تمام مدال های طلای کاروان راکسب کرد.همچنین شمشیربازی با حضور تیم های قهرمان جهان و المپیک صاحب سه مدال در اسلحه سابر شد که بسیار ارزشمند بود. تیر و کمان نیز اولین مدال نقره خود در بازی های یونیورسیاد را به دست آورد.

بشیریان یادآور شد: در روزهای آینده به مدال آوری رشته های ووشو و والیبال نیز امیدواریم و ورزشکاران ما تلاش خواهند کرد تا کاروان ایران را صاحب رتبه ای خوب در جدول رده بندی کنند. البته این نکته حائز اهمیت است که ما با کاروانی کیفی و با حداقل نفرات راهی بازی های دانشجویان شده ایم که به نسبت تعداد نفرات اعزامی، تاکنون نتایج بسیار خوب و رضایت بخشی گرفته ایم.

پیکارهای یونیورسیاد 2017 از تاریخ 28 مرداد آغاز شد و تا 8 شهریور ادامه دارد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین