اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۲۳۵

مهاجم پیکان یاد منشا را زنده کرد

کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل تأخیر حضور در میدان، شروع بازی را چند دقیقه‌ای به تأخیر انداخت.
۲۱:۲۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| پیکان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 20 و 15 دقیقه در ورزشگاه شهرقدس به مصاف یکدیگر رفتند.

نیمه اول با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید.

* کنت ووک مهاجم جدید پیکان که سیه چرده است، شباهت زیادی به مهاجم سابق پیکان دارد که بعد از حضور این بازیکن در زمین هواداران پیکان به شوخی اعلام می‌کردند مشنا به این تیم بازگشته تا به نوعی خاطره این بازیکن در ورزشگاه تداعی شود.

* فرشاد بختیاری‌زاده مربی گلرهای فولاد که در دیدار مقابل گسترش فولاد به دلیل درگیری با ستار همدانی از زمین بازی اخراج شد، امروز محروم است و از جایگاه ویژه بازی تیمش را تماشا می‌کند.

* احمد عبدالله‌زاده و عبدالله کرمی از نیمکت تیم فولاد به سمت مجید جلالی رفتند و با وی خوش‌وبش کردند.

*‌ حدود 300 هوادار این بازی را تماشا می‌کنند و حدود 100 هوادار طرفداران تیم فولاد را تشکیل می‌دهند.

* در اتفاقی جالب فولادی‌ها هنگام شروع مسابقه با 10 نفر در زمین حضور پیدا کرده بودند و ایمان مبعلی به دلیلی نامشخص در رختکن حضور داشت که همین مسئله باعث شد داور چند دقیقه‌ای بازی را نگه دارد تا نفرات فولاد کامل شوند.

*‌ در دقیقه 28 بازی در وسط زمین خطایی اتفاق افتاد، وقتی بازیکن فولاد قصد زدن ضربه را داشت، حامد لک در مقابل دروازه به فاصله بازیکن پیکان تا محل زدن ضربه خطا اعتراض داشت که این مسئله باعث شد داور یک کارت زرد به این بازیکن نشان دهد. بعد از این اتفاق سیروس پورموسوی سرمربی فولاد به داور چهارم بازی بابت این اخطار اعتراض کرد.

* ایوب والی و پیمان شیردادی که گفته می‌شد مصدومیتشان برطرف شده است، در این مسابقه هم غایب هستند و نامشان در بین 18 نفر اصلی قرار ندارد.

*بختیار رحمانی بعد از زدن گل اول فولاد با توجه به اینکه فولاد تیم سابقش است اقدام به خوشحالی نکرد و فقط به سمت مجید جلالی رفت و او را در آغوش کشید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین