اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۱۹۰

ایران را حریفی خطرناک دیدم

سرمربی تیم والیبال دانشجویان سوئیس گفت:ایران را حریفی خطرناک دیدم.
۱۶:۴۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محل انجام برگزاری بیست و نهمین دوره رقابت‌های ورزشی دانشجویان جهان «یونیورسیاد» ماریو مورتن، سرمربی ایتالیایی تیم سوئیس بعد از باخت 3 بر یک والیبالیست‌هایش مقابل دانشجویان ایران اظهارداشت:رقیب امروزم را تیمی قوی دیدم.ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد.آنها درنقاط مختلف زمین ، عالی کارکردند.البته ما نیز تلاش کردیم. گاهی اوقات تلاش‌مان به ثمر می‌نشست. گاهی هم این این اتفاق نمی‌افتاد.والیبال همین است.شما وقتی مقابل حریف برتری قرارمی‌گیرید، با چنین وضعیتی مواجه می‌شوید.به هرحال ایران را تیمی خطرناک دیدم.

او ادامه داد:از نظر فردی، بازیکنان ایران با کیفیت بالا کارکردند.ما نیز لازم است تلاش کنیم تیمی مثل ایران شویم.یعنی بازیکنان‌مان منظم در زمین با توپ کارکنند.

مورتن در مورد شانس تیمش اظهارداشت:من نمی‌توانم بگویم صعود می‌کنیم یا نه.امکان هر اتفاقی وجود دارد.من هم برای هر وضعیتی خودم را آماده می‌کنم. البته مسلم است که دوست دارم صعود تیمم را به مرحله بعد ببینم.

وی در مورد اطلاعاتش از والیبال ایران نیز گفت:قبل از حضور در این مسابقات، آشنایی کافی با والیبال کشورتان دارم. با بهنام محمودی دوست هستم و گاهی با هم صحبت می‌کنیم.همینطور از طریق لوزانو و کواچ با والیبال کشورتان، بیشتر و بهتر آشنا شده‌ام.شما در سطحی بالا بازی می‌کنید و قابلیت دسترسی به مدارج عالی را دارید.

پیکارهای یونیورسیاد تایپه 2017 از روز یکشنبه آغاز شد و تا تاریخ 8 شهریور در تایوان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین