اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۱۸۹

دنبال ایجاد حاشیه امنیت بودیم

سرمربی تیم والیبال دانشجویان ایران گفت:مقابل سوئیس برنامه خاصی برای کسب برد داشتیم چون می‌خواستیم صعود خود را قطعی و حاشیه امنیت ایجاد کنیم.
۱۶:۴۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محل انجام برگزاری بیست و نهمین دوره رقابت‌های ورزشی دانشجویان جهان «یونیورسیاد» مسعود آرمات بعد از پیروزی امروز شاگردانش مقابل سوئیس در مرحله گروهی اظهارداشت:از تیم سوئیس شناخت کاملی داشتیم. فیلم‌های بازی این حریف را دیده و آنالیز کردیم.می‌دانستیم بازی با این حریف اروپایی، به هیچ‌وجه آسان نخواهد بود. فکر می‌کنم هر کسی که این بازی را از نزدیک دید، به حرف من پی برد که سوئیس سرسخت بود و حتی نشان داد شایستگی صعود از گروهش را دارد.آنها اگر در بازی با آرژانتین مرتکب اشتباهات فردی نمی‌شدند، نتیجه را واگذارنمی‌کردند.

وی افزود:با چنین شناختی وارد بازی شدیم و برنامه‌ریزی کامل هم کردیم.چون دنبال صعود از گروه هستیم،می‌خواستیم حتی مقابل چنین حریف توانمندی برنده و سربلند باشیم.از طرفی هم دنبال ایجاد حاشیه امنیت در چنین بازی‌های بودیم.

او در مورد حریف اروپایی همچنین عنوان کرد:با توجه به آنالیزی که از قبل کردیم، روی نقاط قوت و ضعف حریف تا جایی که امکانش بود، برنامه ریختیم.ما پله به پله پیش رفتیم و به طور مثال می دانستیم که آنها بازیکن پشت خط ندارند.البته باید این نکته را عنوان کنم که مقابل سوئیس پاسور اصلی خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم که همین تا 40 درصد روی کار تیم می‌توانست تاثیر بگذارد.البته ما با پاسور ذخیره، تا جایی که ممکن بود، تلاش کردیم جای خالی کاپیتان خد را مقابل سوئیس پرکنیم.تحت این شرایط حتی 2 ست اول را هم برنده شدیم.

او به عقب ماندگی‌ تیمش در ست سوم، اشاره کرد و اظهارداشت:سوئیسی‌ها به هرحال تیمی با برنامه‌ هستند. آنها نمی‌خواستند بازنده شوند.پس بعد از 2 ست، تلاش کردند به بازی برگردند. نقاطی از تیم ما را نشانه گرفته و با توجه به اشتباهات فردی، برنده هم شدند.اما در ادامه ما نیز جبران کردیم.

آرمات افزود:بعد از برد حریف در ست سوم، تغییراتی در تیم ایجاد شد. حتی تاکتیک بازی خود را نیز عوض کردیم تا برنده شویم.حالا هم از کسب برد و قطعی شدن صعود بسیار خوشحالیم.

مربی والیبال ایران در مورد حریف مرحله بعد نیز عنوان کرد:در تلاشیم که در مرحله حذفی با روسیه مواجه نشویم.البته برای دیگر حریفان هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

او تصریح کرد:انشاله برنامه‌ریزی می‌کنیم با گذر از مرحله حذفی ،ابتدا در جمع 4 تیم قرارگیریم و از آنجا به بعد برنامه‌ای خاص داریم که برای اولین مرتبه به فینال یونیورسیاد برسیم.

تیم تحت امر آرمات در بازی امروز با سوئیس 3 بر یک برنده شد و جواز صعود گرفت.

پیکارهای یونیورسیاد تایپه 2017 از روز یکشنبه آغاز شد و تا تاریخ 8 شهریور در تایوان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین