اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۱۸۲

برتری تیم گلبال مردان مقابل کره جنوبی و بانوان مقابل تایلند

تیم ملی مردان ایران در سومین دیدار خود مقابل کره جنوبی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به پیروزی رسید. تیم بانوان نیز مقابل تایلند به برتری دست یافت.
۱۵:۳۳ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، ملی پوشان گلبال مردان ایران در سومین دیدار خود در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برابر کره جنوبی قرار گرفتند و با نتیجه 13 بر 7 این تیم را شکست دادند. تیم ملی بانوان نیز در پنجمین مسابقه خود برابر تایلند 8 بر 2 پیروز شد.


تیم ملی مردان ایران در مرحله یک چهارم نهایی و تیم ملی بانوان در مرحله نیمه نهایی فردا رقابت خواهند کرد.


* تیم ملی گلبال بانوان ایران در بازی های قبلی خود مقابل چین و ژاپن شکست خورد و برابر استرالیا مساوی کرد و امروز با شکست تایلند نخستین پیروزی خود را کسب کرد و فردا در مرحله نیمه نهایی رقابت می‌کند.


تیم ملی گلبال مردان نیز پس از پیروزی برابر قزاقستان و تایلند امروز مقابل تیم کره جنوبی به برتری رسید تا در مرحله یک چهارم نهایی برابر عراق قرار گیرد.

*در مسابقات بخش مردان تیم های ایران، کره جنوبی، ژاپن، چین، عراق، تایلند، استرالیا و قزاقستان و در بخش بانوان شش تیم های ایران، ژاپن، چین، کره جنوبی، استرالیا و تایلند حضور دارند.مسابقات بانوان به صورت دوره ای برگزار می شود و رقابت مردان در دو گروه انجام خواهد شد که تیم ملی ایران در گروه B با تیم های قزاقستان، تایلند و کره جنوبی قرار دارد و در گروه A نیز تیم های ژاپن، چین، عراق و استرالیا قرار دارند.


در پایان این مسابقات به دو تیم گلبال مردان و به تیم قهرمان بانوان سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان داده می شود.

انتهای پیام/ک

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین