اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۱۵۴

برای شروع مرحله پلی‌آف مصدومی نداریم

پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: خوشبختانه برای شروع مرحله حساس پلی آف مصدومی نداریم و ملی پوشان مشکلی برای ادامه رقابت ها ندارند.
۱۳:۰۰ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رضا نصیری در آستانه دیدار تیم های ایران و ترکیه در مرحله نخست پلی آف رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان افزود: در مبحث پزشکی بازیکنان، دو موضوع مد نظر قرار دارد که یکی تغذیه است و دیگری مصدومیت بازیکنان. درباره تغذیه چون بحرین به ایران خیلی نزدیک است از نظر تغذیه و طبخ غذا در این کشور مشکلی نداریم و بازیکنان با غذاهای بحرین مشکل خاصی ندارند.

وی تصریح کرد: البته برای پیش بینی موارد خاص و برطرف کردن کمبودهای احتمالی در این زمینه، مکمل هایی را از تهران آوردیم و به تغذیه بازیکنان اضافه می کنیم و خوشبختانه در دور مقدماتی بازیکنان از نظر جسمانی و پزشکی مشکل خاصی نداشتند.

پزشک و فیزیوتراپ تیم ملی والیبال نوجوانان ادامه داد: در دور مقدماتی دو بازیکن تیم دچار مصدومیت جزئی از ناحیه زانو و مچ پا شدند که با فیزیوتراپی روزانه و استفاده از روش های مد نظر توانستیم این بازیکنان را به بازی برگردانیم تا هم در دور مقدماتی و هم در مراحل حساس پلی آف در خدمت تیم ملی باشند.

مرحله نخست پلی آف رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان امروز (پنج شنبه) با 10 دیدار پیگیری می شود که تیم ایران از ساعت 17 به وقت محلی و 18 و 30 دقیقه به وقت تهران در سالن شماره یک این رقابت ها به مصاف ترکیه می رود. تیم ایران چهار دیدار قبلی خود را در سالن شماره دو برگزار کرده بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین