اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۱۴۷

می‌خواستم پدر بزرگم و البته مردم ایران را خوشحال کنم که نشد

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران گفت: امروز تولد پدر بزرگم بود و قرار بود به عنوان کادوی تولد خبر صعود به مرحله بعد را به او بدهم.
۱۲:۰۲ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، خوان سیچلو پس از پیروزی مقابل روسیه اظهار داشت: اول از همه باید یک تبریک ویژه به بازیکنانم بگویم که قهرمان دوره قبل را شکست دادیم. 5 تا بازی داشتیم که 4 برد و یک باخت داشتیم. دقیقا مثل روسیه و آرژانتین. سیستم انتخابی می گوید فقط 2 تیم می تواند به مرحله بعدی برود و متاسفانه ما نتوانستیم. در گروهی بازی کردیم که دو فینالیست دوره قبلی در آن حضور داشتند، یکی از آنها را بردیم و یکی باختیم و در نهایت به نیمه نهایی نرفتیم.

وی در ادامه افزود: واقعیت چیزی است که مشاهده می کنید، بعضی از این بازیکنان تجربه خوبی کسب می کنند. در 2 ست اول 15 اشتباه داشتیم یعنی یک ست را خودمان به حریف دادیم. بعضی از بازیکنان آشفته وارد زمین شدند. می توانند از این شرایط برای آینده استفاده کننده و به یادگیری ادامه بدهند.

سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران تصریح کرد: منتظر هستیم ببینیم رقیب تیم ما که خواهد بود. برای برد به میدان خواهیم رفت برای مقام بهتر ایران. از اینکه نتوانستیم به جمع 4 تیم برتر برویم عذرخواهی می کنم. سخت تلاش کردیم و سخت تمرین کردیم اما هیچ اعتراضی نداشتیم. زمانی که من مسئولیت این رده سنی را به عهده گرفتم این قول به من داده شد که محمدجواد معنوی نژاد و امین اسماعیل نژاد همیشه با من باشند اما نداشتیم این دو را اما آمدیم برای این مسابقات. به مسابقات آسیایی برای کسب تجربه رفتیم. همیشه تلاش داشتیم با نهایت تلاش به زمین برویم.

سیچلو در پایان گفت: امروز تولد پدر بزرگم بود و قرار بود به عنوان کادوی تولد خبر صعود به مرحله بعد را به او بدهم. ایشان 92 ساله شدند اما ما متاسفانه صعود نکردیم. نه برای ایشان بلکه برای تمام ایرانی ها و تمام کسانی که زحمت کشیده اند و حتما دلیلی داشته است که صعود نکردیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین