اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۹۹۸

اولین مدال نقره تاریخ کامپوند دانشجویی را گرفتیم

سرمربی تیم تیر و کمان کامپوند دانشجویان ایران گفت: با شجاعت مقابل روسیه قرارگرفتیم و اولین مدال کامپوند در تاریخ یونیورسیاد را گرفتیم.
۱۰:۳۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محل انجام بیست و نهمین دوره مسابقات یونیورسیاد، تیم تیر و کمان کامپوند دانشجویان ایران امروز (چهارشنبه) در فینال مغلوب روسیه شد و به مدال نقره رسید.

سیدمحمدصابر حسینی اظهارداشت: باعث خوشحالی است که صاحب مدال شدیم. همانگونه که می‌دانید تیر و کمان ورزش سنگینی است و ما در مراحل قبل تیم‌های قدرتمندی همچون آلمان، ترکیه و کره‌جنوبی را شکست دادیم. به خصوص کره که تیم اول بود.امروز بچه‌های تیم، با هیجان، شور و علاقه در کنار شجاعت ظاهر شدند و مقابل تیم قدرتمند روسیه تلاش کردند.

وی ادامه داد: یک روی هر مسابقه، شانس است که تیم حریف شانس بیشتری داشت. با این حال حتی از کسب مدال نقره خوشحال هستیم. زیرا توانستیم اولین مدال طلای یونیورسیاد‌ را تیر و کمان کامپوند بگیریم.

حسینی همچنین عنوان کرد:برای نتیجه‌گیری در ورزش‌های مثل تیر و کمان باید سرمایه‌گذاری کرد. امیدوارم از نظر مالی و فضای ورزشی در این زمینه بیشتر سرمایه‌گذاری شود تا در آینده بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین