اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۹۸۸

ترکیب ما برای بازی‌های آسیایی تا 80 درصد در روسیه مشخص می‌شود

مربی تیم ملی اهداف پروازی می‌گوید در صورتی که حمایت ویژه‌ای از تیراندازان این رشته صورت بگیرد، ورزشکاران می‌توانند برای نخستین بار در المپیک 2020 سهمیه بگیرند.
۰۳:۲۷ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فرشید عبدالمحمدی در گفت‌وگویی، درباره حضور ایران در رقابت‌های جهانی روسیه، اظهار داشت: اردوهای تیم ملی از اسفند سال گذشته آغاز شد. قرار بود به مسابقات باکو و قبرس اعزام شویم که این اتفاق رخ نداد. قزاقستان و مسکو جایگزین 2 مسابقه قبلی شدند چون لازم بود بدنه تیم ملی را برای بازی‌های آسیایی 2018 بشناسیم 8 مسابقه داخلی و 2 مسابقه برون مرزی برنامه‌ریزی شد تا 80 درصد ترکیب تیم اعزامی به جاکارتا مشخص شود و تیم ملی هم در 11 ماه باقیمانده با آرامش تمریناتش را پیگیری کند. 

وی با اشاره به حضور تیم ملی اهداف پروازی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: در مسابقات قزاقستان 2 فینالیست در دو ماده مختلف داشتیم. در بخش بانوان هم با اختلاف یک بشقاب نتوانستیم به فینال راه پیدا کنیم. اگر عملکرد ما مانند سال 94 بود، می‌توانستیم در رقابت‌های امسال نیز مدال بگیریم. با وجود اینکه تمرینات دیر شروع شد اما ورزشکاران ما خوب ظاهر شدند.

مربی تیم ملی اهداف پروازی افزود: اهداف پروازی می‌تواند در باز‌ی‌های آسیایی جاکارتا مدال‌آور باشد و ما حتی می‌توانیم در المپیک 2020 هم برای نخستین بار سهمیه المپیک بگیریم. به شرطی که امکانات فراهم باشد. گرفتن مدال تنها هدف ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا نیست و ما تلاش می‌کنیم تا با محک زدن تیراندازان تیم را برای بازی‌های آسیایی 2018 آماده کنیم. 

عبدالمحمدی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید ایران بتواند در رقابت‌های جهانی روسیه مدال کسب کند، تصریح کرد: محمد پرورش‌نیا یکی از تیراندازانی است که فراتر از آسیاست. اگر فدراسیون روی او و سایر ورزشکاران که نخبه هستند، تمرکز کند می‌توانیم مدال بگیریم. رئیس فدراسیون در زمان حضورش نشان داده نظر ویژه‌ای به اهداف پروازی دارد. او چندین بار از اردوی تیم ملی بازدید و با ملی‌پوشان صحبت کرده است. در این مدت حمایت خوبی از اهداف پروازی صورت گرفته است.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین