اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۸۹۸

ناکامی عنوان‌داران المپیک در پاریس

کشتی‌گیران عنوان‌دار جهان و المپیک در رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی ناکام ماندند.
۲۰:۲۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمان جهان از ظهر امروز (به وقت ایران) در پاریس فرانسه آغاز شده است که مدعیان در اوزان 59، 66، 80 و 130 کیلوگرم به میدان رفتند که از مهم‌ترین اتفاقات روز دوم می‌توان به ناکامی رومن ولاسوف، قهرمان 2 دوره المپیک، مارک مادسن، نایب قهرمان المپیک ریو، صباح شریعتی، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و نفر سوم المپیک ریو و ... اشاره کرد.

* رومن ولاسوف دارنده 2 مدال طلای جهان و 2 مدال طلای المپیک در وزن 75 کیلوگرم از روسیه که در این مسابقات در یک وزن بالاتر (80 کیلوگرم) شرکت کرده است، با شکست در مبارزه نخست با نتیجه 2 بر 2 مقابل الوین مورس‌علی‌یف از آذربایجان و شکست حریفش در نیمه‌نهایی، وداع زود هنگامی با این رقابت‌ها داشت.

* مارک مادسن،نایب قهرمان المپیک در وزن 75 کیلوگرم از دانمارک که او هم به یک وزن بالاتر آمده است دیگر کشتی‌گیر عنوان‌دار این وزن (80 کیلوگرم) بود که در دور نخست مقابل دنیل الکساندروف از بلغارستان با نتیجه 9 بر 9 شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

* دیگر حذف شده نامدار رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان و دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو در سنگین وزن بود که پس از یک پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل نیکولا کوچمی از اوکراین 2 بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

* همچنین در وزن 59 کیلوگرم استپان ماریانیان روس و قهرمان بازی‌های اروپایی 2015 مقابل فومیتا از ژاپن شکست خورد. این کشتی‌گیر ژاپنی که جایگزین شینوبو اوتا هموطن خود و نایب قهرمان المپیک شده موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند.

* استیگ آندره برگ، نفر سوم المپیک از نروژ نیز دیگر ناکام وزن 59 کیلوگرم بود که با نتیجه یک بر یک مغلوب ژولچوبیکوف از قرقیزستان شد.

* کامران ممدوف از آذربایجان هم با نتیجه 2 بر یک به ریو هانسو از کره جنوبی باخت.

* المورات تاسمرادوف از ازبکستان با نتیجه 9 بر 4 به آرتم سورکوف روس باخت که با شکست حریفش از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

* دیمیتری پیشکوف از اوکراین، یوسف قادریان از ایران، اصلان آتم از ترکیه، لازلو سازبو از مجارستان، بالینت لام از مجارستان و ویتالی شور از روسیه از دیگر ناکامان امروز بودند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین