اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۸۵۶

آرمین هادی‌پور بر سکوی قهرمانی ایستاد/ اولین مدال طلای کاروان ایران دشت شد

آرمین هادی‌پور تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان با 4 پیروزی متوالی، بر سکوی نخست بیست و نهمین دوره بازی‌های یونیورسیاد 2017 ایستاد و 20 امتیاز به رنکینگ المپیکی خود اضافه کرد.
۱۵:۵۱ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در ادامه بازی‌های یونیورسیاد 2017 آرمین هادی‌‌پور با شکست تمامی حریفان خود موفق شد سکوی نخست وزن 54- کیلوگرم را به نام خود ثبت نماید.

آرمین برای کسب این نشان خوشرنگ پس از یک‌دور استراحت، ابتدا «چن یو ونگ» از چین تایپه دارنده مدال نقره المپیک نوجوانان 2014، طلای قهرمانی نوجوانان جهان 2014 و طلای قهرمانی آسیا نوجوانان 2015 را 7 بر 2 شکست داد، در ادامه به مصاف «بولات ماگومدوف» روس رفت و با نتیجه 20 بر 3 پیروز شد.

نماینده وزن اول تکواندو ایران در مرحله نیمه‌نهایی رو در روی «مالکوم لویس» تکواندوکار با سابقه استرالیایی قرار گرفت و با نتیجه 21 بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

هوگوپوش شایسته کشورمان در فینال نیز با نتیجه 13 بر 10 «سئونگجو هئو» از کره‌جنوبی قهرمان آسیا نوجوانان 2013 را مغلوب خویش ساخت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

مردان تکواندوکار کشورمان با هدایت سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی و رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

گفتنی است؛ این رقابت‌های G2 است که به نفر اول 20 امتیاز، نفر دوم 12 امتیاز و نفرات سوم 7.20 امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین