اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۱

محمد ایران‌پوریان: مقابل استقلال و پرسپولیس هم تماشاگران ما بیشتر هستند/ سپاهان را در خانه‌اش شکست می‌دهیم

کاپیتان تراکتورسازی گفت: برای کسب سه امتیاز بازی با سپاهان به اصفهان می‌رویم.
۱۴:۴۹ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-محمد ایران‌پوریان در خصوص دیدار حساس تراکتورسازی در خانه سپاهان صدرنشین اظهار داشت: «می‌دانیم که سپاهان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال ایران بوده و امسال نیز جدی‌ترین مدعی قهرمانی است. این تیم از کادرفنی بسیار خوبی بهره می‌برد و بازیکنان لایق و توانمندی دارد. اینکه آنها در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی لیگ چهاردهم قرار دارند بی دلیل نیست و قطعا می‌توانند هر حریفی را از پیش رو بردارند.»

وی ادامه داد: «در این مدت که رقابت‌های لیگ برتر تعطیل بود، تمرینات خیلی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و فکر می‌کنم به شرایط آرمانی که مدنظر سرمربی تیم بوده رسیده‌ایم، چرا که تونی اولیویرا رضایت خود را از نحوه تمرینات تیم بیان داشته و گفته با ادامه این روند به زودی به هماهنگی کامل دست خواهیم یافت. البته ما در این دیدار سامان نریمان جهان و سروش رفیعی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و نبود این باریکن ارزشمند کمی کار ما را سخت می‌کند.»

مدافع تراکتورسازی با اساره به این موضوع که به رغم مصدوم بودن این دو بازیکن تاثیرگذار باز هم هدف تراکتورسازی پیروزی در خانه زردپوشان اصفهانی‌ است، بیان داشت: «ما چاره‌ای جز پیروزی نداریم. سپاهان تیم اول اصفهان و ما تیم اول تبریز هستیم و در نبرد تیم‌های برتر دو استان ما باید پیروز شویم تا قدرت فوتبال آذربایجان را نشان دهیم. اینکه در هفته‌های گذشته نتوانستیم به نتایج مدنظرمان برسیم دلیل نمی‌شود که از پیش بازنده باشیم. مطمئنا برای پیروزی به اصفهان می رویم و تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا با حداکثر امتیاز از تبریز برگردیم.»

ایران‌پوریان در پاسخ به این سوال که تراکتورسازی چگونه می‌تواند در خانه سپاهان موفق شود چرا که این پیروزی کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد؟ خاطرنشان کرد: «100 درصد پیروزی هر تیمی منوط به دقت و تلاش بازیکنان آن تیم است. ما برای آنکه بتوانیم سپاهان را شکست دهیم باید کمترین اشتباه را داشته باشیم و به گونه‌ای بازی کنیم که حریف را مجبور به اشتباهات زیادی بکنیم. برای آنکه این هدف محقق شود نیاز به تمرکز بالایی داریم تا بتوانیم به نتیجه ایده‌آل خود دست یابیم. پرسپولیس نشان داد که سپاهان خط دفاعی متزلزلی دارد و ما هم می‌توانیم دروازه این تیم را باز کنیم.»

وی افزود: «البته باید به این موضوع اشاره کنم که در پیروزی یا شکست یک تیم تمامی 11 بازیکن سهیم هستند. وقتی یک تیم گل می‌زند همه بازیکنان در زدن آن گل تاثیرگذار بوده‌اند و در نقطه مقابل هم اگر گل خورد باز هم تمامی بازیکنان روی آن گل مقصرند. نباید در زمان رسیدن به گل مهاجمان را موثر و وقتی گل می خوریم مدافعان را ضعیف بدانیم.»

کاپیتان تراکتورسازی در مورد دلایل عدم موفقیت این تیم در 5 هفته ابتدایی لیگ تصریح کرد: «حقیقتا به دنبال بهانه‌جویی نیستم. قبول دارم که ما در حد انتظار ظاهر نشدیم ولی ما 10 بازیکن اصلی‌مان را این فصل عوض کردیم و بازیکنان دیگری جای آنها را گرفتند. در تمامی تیم‌های بزرگ دنیا هم چند تغییر شرایط را به هم می‌ریزد. ما نیاز به زمان داریم تا به هماهنگی کافی برسیم. اتفاقی که در این مدت به آن نزدیک شده‌ایم و قطعا از بازی‌های این هفته مقابل سپاهان یکدست بودن‌مان را به رخ حریفان خواهیم کشاند.»

ایران‌پوریان در پایان در مورد حمایت هواداران تراکتورسازی در بازی با سپاهان گفت: «طرفداران تراکتور همیشه به گونه‌ای از ما حمایت کردند که در خانه حریفان هم حس می‌کنیم میزبان هستیم. آنها این‌قدر خوب از ما حمایت کردند که ما در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس هم تماشاگر بیشتری داشته‌ایم. یقین دارم در این بازی هم تنها نخواهیم بود و حمایت هواداران خود را به همراه خواهیم داشت.»

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین