اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۲۰
جام جهانی والیبال ۲۰۱۵ - ژاپن

علیزاده: بعد از ست دوم فکر کردیم بازی تمام شده است

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از اینکه دو ست برابر لهستان پیروز شدیم، فکر کردیم بازی تمام شده است.
۱۳:۰۷ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-عبدالرضا عیلزاده پس از شکست 3 بر 2 ایران برابر لهستان درباره این مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. روزی بود که می توانستیم لهستان را راحت 3 بر صفر شکست دهیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. دو ست را خیلی راحت بردیم و فکر کردیم که بازی تمام شده است. از ست سوم لهستانی‌ها بهتر از ما بازی کردند. آنها با دو تغییر در ترکیب تیم خود و سرویس‌های خوب کورک موفق شدند روند بازی را در دست بگیرند.

وی ادامه داد: لهستان قهرمان جهان و یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر والیبال است. آنها به خوبی می‌دانستند که کار سختی برابر ایران دارند و به همین دلیل با تمام توان بازی کردند. ایران می‌توانست تا الان بدون باخت باشد اما برخی اتفاقات موجب شد که دو بازی را واگذار کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: در بازی اول خسته بودیم و امروز هم از آن روزهایی بود که باید برنده می‌شدیم. تمام مسابقات در جام جهانی سخت است و در ادامه باید با روسیه، آمریکا و ایتالیا بازی کنیم که همه آنها سخت است. روسیه هم از تیم های قدرتمندی است که به این دوره از مسابقات آمده و می‌خواهد سهیمه المپیک کسب کند.

علیزاده گفت: روس‌ها حریف دست‌وپا بسته‌ای مقابل ایران نخواهند بود ولی ما بدون شک بهتر از امروز بازی خواهیم کرد و تنها به پیروزی فکر می‌کنیم. فردا در ساعتی به مصاف روسیه می‌رویم که همیشه تمرین می‌کردیم. این در حالی است که چهار بازی گذشته ما صبح‌ها انجام می‌شد. این موضوع می‌تواند بسیار به ما کمک کند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین