اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۴۹۲۰
تمرین سپاهان با ۱۰ بازیکن بعد از اخراج‌های متوالی!
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان می‌گوید گویی مورایس بعد از دریافت کارت قرمزها و اخراج‌های متوالی، با تیمش تمرین بازی ۱۰ نفره را انجام داده است!
۱۰:۰۳ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

حسین چرخابی درباره پیروزی 2 بر صفر سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر، اظهار داشت: اولین نکته‌ای که در مورد این مسابقه باید بگویم، این است که  انگار مورایس بعد از دریافت کارت قرمزها و اخراج‌های متوالی در مسابقات گذشته، با تیمش تمرین بازی 10 نفره را انجام داده است! برای اولین بار سپاهان بعد از 10 نفره شده بهتر بازی کرد. تیم مورایس میانگین هر 2 بازی یکبار، یک بازیکن اخراجی دارد. منهای اخراج فرشاد احمدزاده، دریافت کارت‌های قرمز طلایی‌پوشان در اشتباهات دفاع انفرادی و مسائل روحی - روانی بازیکن ریشه دارد.

وی افزود: گل‌گهر با اوزونیدیس سرمربی یونانی خود فوتبال بازی می‌کند. آنها فوتبال روی زمین ارائه می‌کنند و چند موقعیت خوب گلزنی داشتند. باید گفت که سیرجانی‌ها تیم دست و پا بسته‌ای نبودند و تلاش زیادی انجام دادند.

پیشکسوت سپاهان گفت: سپاهان در این مسابقه منطقی بازی کرد و بعد از 10 نفره شدن بازیکنان با دوندگی بیشتر، جبران کرده و جای فرشاد احمدزاده را به خوبی پُر کردند. این مسابقه یک ویژگی خوب دیگر هم برای سپاهان داشت. مورایس در این دیدار متوجه شد که چقدر شکاری به کارش می‌آید و اگر در جای خودش به کار گرفته شود چقدر می‌تواند نمایش فوق العاده‌ای داشته باشد. در بعضی بازی‌ها شکاری روی نیمکت ذخیره‌ها بود و مورایس در مورد او تصمیم اشتباهی گرفت.

چرخابی در مورد لزوم توجه بعضی کارشناسان به مسائل درونی تیم‌ها، عنوان کرد: خاطرم است یک روزی الونگ الونگ را به عنوان بازیکن تعویضی به زمین فرستادم و از او خواستم که به هیچ عنوان در نفوذها شرکت نکند اما او وقتی وارد زمین شد در نقش وینگر ظاهر شد. هر چقدر از کنار زمین به او گوشزد کردیم کارش را اصلاح نکرد و مجبور شدم بازیکن تعویضی را بعد 5 یا 6 دقیقه تعویض کنم. بعد از آن بازی بعضی کارشناسان که اطلاع نداشتند خیلی انتقاد کردند که دلیل این تعویض چیست. کارشناسان ما باید حتماً در نقدهایشان این مورد را لحاظ کنند که بعضی موارد مربوط به داخل تیم است.

وی با اشاره به خواسته خروج بعضی بازیکنان در نیم فصل گفت: بدون اینکه جانبدارانه یا غیرفنی صحبت کنم، هیچ باشگاهی در ایران در مسائل مالی بهتر از سپاهان عمل نمی‌کند اما وقتی خواسته خروج بعضی بازیکنان مطرح می‌شود به نظرم بیشتر سر این مسئله که تمایل دارند دقایق بیشتری به میدان بروند، به دنبال خروج و دریافت رضایتنامه بودند. بارها گفته‌ام سپاهان از ابتدای فصل خوب و متعادل یارگیری نکرد و همین مسئله باعث شد وزنه هجومی‌اش نسبت به بخش دفاعی‌اش بچربد. وقتی شما بی‌اندازه مهاجم و هافبک هجومی  رونده جذب می‌کنید، مشخص است که بازیکن بعد از چند بازی نیمکت‌نشینی ساز رفتن کوک می‌کند. حتی رونالدو که بیشترین دریافتی را از النصر عربستان دارد اگر چند بازی پشت سر هم نیمکت‌نشین شود در نیم فصل به دنبال این خواهد بود که به تیمی دیگر برود.

پیشکسوت سپاهان راجع‌ به استعفای نیکفر تصریح کرد: نیکفر یکی از با شخصیت‌ترین، صادق‌ترین و با سوادترین مدیرانی است که می‌تواند به سپاهان خدمت کند. حتی بلیت پرواز وی برای حضور در دفتر آلمان فولاد مبارکه فراهم شده بود؛ اما بنابر درخواست کارخانه به باشگاه سپاهان آمد. شرایط طوری پیش رفت که ناچار به استعفا شد. رئیس جدید باید سریعاً انتخاب شود. در غیر این صورت می‌تواند به سپاهان ضربه بزرگی بزند. اگر در فولاد مبارکه مسئولیتی داشتم به هیچ وجه با استعفای نیکفر موافقت نمی‌کردم. اگر قرار بر تغییر و قبول استعفای نیکفر است فردی را بیاورند که با شرایط سپاهان آشنا باشد و پرسنل و بازیکنان سپاهان وی را قبول داشته باشند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری