اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۳۸۱۷۶
تهدید مشترکین ایرانسل توسط مدیرعامل    کیفیت اینترنت همراه باز هم کاهش می‌یابد؟
چند سالی است که افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت همراه، به یکی از مهمترین چالش‌های بخش خصوصی با دولت تبدیل شده است
۰۹:۳۹ - ۳۰ مهر ۱۴۰۲
وانانیوز|

آنها افزایش کیفیت اینترنت را منوط به تجدیدنظر در نرخ تعرفه‌ها می‌دانند. در حالی که کاربران هم در این میان گلایه دارند که اینترنت همین حالا هم گران و بی‌کیفیت است.

با وجود این، بخش خصوصی می‌گوید که برای تامین هزینه‌های ارتقای زیر ساخت باید قیمت تعرفه‌ها بیشتر شود ولی مانعی جدی در این میان قرار دارد؛ وزارت ارتباطات که مخالف این افزایش قیمت است.

در این میان، گزارش‌های بین‌المللی گویای کاهش سرعت اینترنت در ایران هستند. جدیدترین گزارش سایت اسپیدتست که در زمینه بررسی کیفیت اینترنت ثابت و همراه در کشورهای مختلف فعالیت دارد، بار دیگر نشان‌دهنده کاهش رتبه اینترنت ایران در ماه‌های گذشته است. از سوی دیگر همسایگان ایران در بین 5کشوری دارای بهترین اینترنت همراه قرار گرفته‌اند. بر اساس این گزارش، اینترنت ثابت با افت یک پله‌ای در جایگاه ۱۵۳ دنیا قرار دارد و اینترنت همراه نیز با سه پله سقوط در جایگاه ۷۵ قرار گرفته است.

در چنین شرایطی، مدیرعامل ایرانسل در مراسم ۱۷ سالگی این اپراتور به طور ضمنی گفته است که اگر تعرفه‌ها افزایش پیدا نکند، احتمال کاهش کیفیت اینترنت در سال آینده وجود دارد. بیژن عباسی‌آرند، در این مراسم گفته است: اگر تعرفه‌های اینترنتی اصلاح نشوند، سال آینده کاربران هزینه اینترنت را می‌دهند، اما سرویس که می‌گیرند قابل قبول نخواهد بود.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اینترنت ایرانسل
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری