اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۲۴۱۷۴
فصل ۲ سریال یاغی چه زمانی منتشر می شود؟
سریال یاغی که سال گذشته در یک فصل از شبکه پخش خانگی پخش شد با استقبال خوبی از سمت ببنندگان مواجه شد. اما فصل دوم این سریال چه زمانی قرار است منتشر شود و آیا اصلاً فصل دومی در کار است یا خیر؟
۰۲:۳۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲
وانانیوز|

، فصل اول سریال یاغی در ژانر اجتماعی, جنایی، درام و معمایی سال گذشته در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این مجموعه ۲۰ قسمتی که محمد کارت، کارگرانی آن را برعهده داشت،  با استقبال قابل‌توجهی از سوی مخاطبان همراه شد. حالا برخی از طرفداران این سریال منتظر هستند تا فصل دوم آن تولید شود.

بازیگران و سایر عوامل سریال یاغی

در فصل اول سریال یاغی بازیگران توانایی از جمله پارسا پیروزفر (بهمن)، طناز طباطبایی (طلا)، علی شادمان (جاوید)، الیکا ناصری (ابرا)، امیر جعفری (اسی قلک)، فرهاد اصلانی (اکبر مجلل)، نیکی کریمی (شیما)، آبان عسکری (عاطفه) مهدی حسینی نیا (حمید) مه‌لقا ، عباس جمشیدی ‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی به ایفای نقش پرداختند.  

فهرست عوامل این سریال به شرح زیر است:

مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: اسماعیل علیزاده، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: محمد کارت، مدیر صدابرداری: سعید زند، مدیر تولید: مسعود زمانی، جانشین مدیر تولید: میلاد مولازاده، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح گریم: محسن دارسنج، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، مدیر برنامه‌ ریزی: وحید کاشی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، طراح جلوه‌ های رایانه‌ ای: امین پهلوان‌ زاده، دستیار اول فیلمبردار: هومن خلیلی، جلوه‌ های ویژه میدانی: آرش آقابیگ، عکاس: مجید طالبی، طراح لوگو: محمد روح‌ الامین، طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، مدیر تدارکات: سید رسول حاتم، استوری بورد: پوریا هادی‌ زاده، اتالوناژ: استودیو روشنا، پشتیبانی فنی: حمید لدنی.

داستان سریال یاغی

سریال یاغی، داستانی پر از هیجان و انگیزه است که در آن قهرمانی به نام جاوید، با موانع و سختی‌های بسیاری روبرو می‌شود. او به دنبال صدور شناسنامه‌اش است و برای این کار با سختی‌های فراوانی مواجه می‌شود. اما زندگی سخت او تازه شروع می‌شود؛ زیرا علاوه بر این مشکل، دختری به نام ابرا که جاوید به او علاقه دارد، به آلمان فرستاده شده است.

جاوید برای رسیدن به ابرا، با شخصی به نام بهمن آشنا می‌شود و برای عضویت در تیم کشتی او امتحان می‌دهد. با پیوستن به این تیم، جاوید سعی می‌کند تا به تیم ملی کشتی دعوت شود. اما نقشه‌های بهمن، داستان را به سمت‌های جدیدی می‌کشاند و جاوید باید با مشکلات متفاوت و خطرناکی روبرو شود.

سریال یاغی، داستانی است که با شخصیت‌های مختلف و تلاش‌های آن‌ها برای رسیدن به هدف که هیجان و انگیزه را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد.

فصل ۲ سریال یاغی

برخی از مخاطبان این مجموعه معتقدند که داستان سریال تا حد زیادی ناتمام مانده است و سرنوشت بسیاری از شخصیت‌ها در پایان فصل ۱ مشخص نشد. اینکه فصل دوم سریال یاغی ساخته می‌شود یا خیر، سوال بسیاری از طرفداران این سریال درام است.

البته با توجه به این موضوع که کادر بازیگران، کارگردان و عوامل سریال تا کنون هیچ اشاره‌ای به فصل دوم نکرده‌اند، احتمالا ساخت آن به شدت پایین است. ظاهراً از نظر آنها پرونده این سریال به‌طور کامل بسته شده است. در هر صورت، اگر احتمالی هم برای ساخت ادامه سریال باشد، هنوز از منابع رسمی قطع نشده ‌است.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری