اخبار روز
مهاجم ایرانی تیم ژیل ویسنته گفت: تیم بزرگ ایران با من صحبت‌هایی داشتند که من پاسخ نهایی خودم را منوط به حضور در ایران و بررسی همه جوانب کردم.
تیم فوتبال سایپا به مکان پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور صعود کرد.
هیئت نمایندگان روسیه برای شرکت در کنگره فیفا راهی تایلند شد.
سرمربی تیم ملی والیبال با ابراز رضایت از امکانات کمپ تمرینی در برزیل گفت: در این کمپ همه امکانات مورد نظر برای تمرین را در اختیار داریم.
روسیه واکنش تندی به اظهارات اخیر رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) درباره زیرنظر گرفتن مصاحبه‌های ورزشکاران این کشور نشان داد.
تیم فوتبال پرسپولیس، پس از دو روز استراحت، تمرینات خود برای سه بازی باقی‌مانده از لیگ برتر را امروز(چهارشنبه) از سر گرفت.
اطلاعیه در خصوص سکوهای های پخش برخط(پخش زنده اینترنتی) مسابقات
بر اساس قوانین و مقررات موضوعه، هر گونه محتوای تولید شده از مسابقات لیگ برتر آقایان، جام حذفی، سوپر جام، لیگ یک، لیگ برتر بانوان و لیگ برتر فوتبال ساحلی، متعلق به سازمان لیگ فوتبال ایران است.
پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دریافت جواب تصویربرداری، طرح درمان سعید صادقی مشخص می‌شود.
محمدرضا بختیاری معاون حقوقی و امور بین‌الملل باشگاه استقلال گفت: برای هواداران عزیز پرسپولیس احترام قائلم و اطمینان دارم که آنها نیز دوست دارند قهرمان لیگ در فضایی عادلانه مشخص شود.
مرور دوباره بازی رفت تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در هفته سیزدهم لیگ برتر نکته جالبی را در رابطه با گلزنان و ارسال کنندگان پاس گلهای این تیم مشخص می‌کند.