اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۷۲۱۶۸
این روزها که فیفا مدام حکم می دهد و ایران در فوتبال با کشور های عربی مشکل میزبانی دارد در دیدار استقلال و السد باید مردم و مسئولان مراقب نارنجک های دستی باشند.
۱۵:۵۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
وانانیوز| وسط بگیر و ببندهای فیفای خشمگین و مدیران ناکاربلد فوتبال ایران، دیدار بین المللی استقلال با السد قطر از راه رسیده و البته خبر جدیدی هم شنیده شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به دلیل بازی پرسپولیس و تراکتورسازی ۱۰ هزار دلار باید جریمه بدهد چرا که زمین آزادی را هم باید دو روز قبل به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل می داد و کیست که نداند استادیوم آزادی ورزشگاه اختصاصی استقلال نیست که اختیار آن را داشته باشد و آن را طبق معاهدات به نماینده کنفدراسیون تحویل بدهد اما نکته این مقال این نیست بلکه آنست که:

 

وسط خشم فیفا و کنفدراسیون آسیا که در حال محروم کردن و جریمه کردن است، دیدار استقلال با السد قطر مراقبت ویژه ای می خواهد. در این دیدار باید نگران پرتاب نارنجک ها باشیم که می تواند خیلی سریع نماینده کشور ما و حتی نمایندگان دیگرمان را از بازی های خانگی محروم کند.

 

در جنگ فوتبالی که بین ایران و عربستان و دیگر کشورهای عربی وجود دارد هم آنها بهانه جو هستند و هم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا. با توجه به اینکه در بسیاری از دیدارهایی که در این تاریخ ها برگزار می شود با نارنجک های صوتی همراه هستند و باز با توجه به این که این روزها فیفا هم روی خوش به فوتبال ایران نشان نمی دهد، مردم و رسانه ها و باشگاه ها و فدراسیون را باید توجه دهیم به این اتفاق که پیش از این هم با تذکرات جدی و محرومیت های واقعی فوتبال ایران را مواجه کرده است.

 

به نظر می رسد هم مردم و هم مسئولان اگر می خواهند همراه فوتبال در دنیا باشیم برخی سهل انگاری ها را پایان بدهند چون تک تک این سهل انگاری ها تبعاتی دارد که امروز می بینیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری