اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۵۹۲
بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان و قهرمانی این تیم در نیم فصل اول، شایعه شد برانکو لیست خرید پرسپولیس را به هدایتی داده و او هم گفته تو با خیال راحت برو کرواسی و من همه را می‌خرم!
۰۱:۵۶ - ۰۵ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل سیاه جامگان و قهرمانی این تیم در نیم فصل اول، شایعه شد برانکو لیست خرید پرسپولیس را به هدایتی داده و او هم گفته تو با خیال راحت برو کرواسی و من همه را می‌خرم! این هم یکی از آن حربه‌های تبلیغاتی رویا فروشان است چون برانکو اصلا با هدایتی میانه خوبی ندارد و لیست خرید خود را هم به علی اکبر طاهری و کریم باقری داده است. برانکو در این لیست 6 نفره، نام یک مهاجم، یک هافبک دفاعی، یک هافبک آزاد، یک وینگر، یک دفاع میانی و یک مدافع چپ تخصصی را نوشته است.
گفته می‌شود برانکو به باشگاه گفته فعلا فقط و فقط همین 6 نفر را می‌خواهد و از باشگاه خواسته وقتی به تهران برمی‌گردد به او رسما اعلام کند آیا قادر به جذب این نفرات هست یا نه تا براساس اعلام باشگاه لیست مجددی بنویسد. برانکو به این دلیل فقط 6 اسم به باشگاه داده تا آنها اولویت‌های بعدی او را جانشین اولویت‌های اصلی نکنند چرا که در مقطع پیش فصل و نقل و انتقالات تابستانی تقریبا همه خریدهای پرسپولیس توسط باشگاه به صلاحدید مدیران باشگاه صورت گرفت و برانکو خیلی از نفرات را اصلا نمی‌شناخت. گفته می‌شود شجاع خلیل زاده، یک مدافع چپ لیگ برتری، عزت پورقاز، گادوین منشا، سروش رفیعی و رحیم زهیوی در لیست شماره یک برانکو هستند.
از میان این نفرات به نظر می‌رسد فعلا احتمال حضور پورقاز در پرسپولیس جدی‌تر است. پورقاز خواستار جدایی از استقلال خوزستان شده و به نظر می‌رسد که پیشنهاد پرسپولیس به او جدی است. طبق گفته سرمربی استقلال خوزستان، درخواست جدایی پورقاز به مشکلات فنی برنمی‌گردد و او به دلیل مشکلات شخصی‌ قصد جدایی دارد.این بازیکن ملی پوش در دو پست مدافع میانی و هافبک تدافعی قابلیت بازی دارد.بدین ترتیب برانکو با خرید او با یک تیر دو نشان خواهد زد و برای سیدجلال، انصاری و البته کامیابی نیا جانشین پیدا خواهد کرد و حتی با بازی دادن به این مدافع می‌تواند انصاری را هم به دفاع چپ ببرد.
البته همچنان بحث حضور محمد طیبی دیگر مدافع استقلال خوزستان در پرسپولیس هم باز است و با اینکه نام او درلیست فوق دیده نمی‌شود و ترکاشوند هم حضور این بازیکن در لیست برانکو را تکذیب کرده اما گفته می‌شود خود این بازیکن به شدت دنبال سرخپوش شدن است.
در مورد گزینه دفاع چپ تلاش رسانه‌ها به جایی نرسیده و به نظر می‌رسد گزینه برانکو یک بازیکن گمنام است. گفته می‌شود با رفتن آرام‌طبع پرسپولیس در این پست دنبال بازیکنی است که سر و صدایی پیرامونش وجود ندارد و کاملا در سایه است.
در پست هافبک دفاعی همچنان بحث بازگرداندن مهرداد کفشگری باز است.دیروز رضا مهاجری سرمربی پدیده گفته بود اگر پرسپولیس این بازیکن را می‌خواهد باید با باشگاه پدیده مذاکره کند.با وجود چراغ سبز مهاجری و باشگاهش و البته خود کفشگری که آرزو دارد بار دیگر به پرسپولیس برگردد گفته می‌شود نام این بازیکن در لیست برانکو نیست و بعید نیست باشگاه تمایل به بازگرداندنش داشته باشد.
جالب اینکه برای پست هافبک تدافعی نام شهاب کرمی هم به گوش می‌خورد. هافبک تدافعی سابق فولاد که خدمت سربازی اش را در ملوان گذرانده در آستانه بازگشت به تیم اهوازی است اما شایعه شده برانکو او را می‌خواهد که باید دید طی این فصل برانکو او را کجا دیده و پسندیده؟
از طرفی دو سه روزی است بحث جذب علی کریمی از دیناموزاگرب هم مطرح است.هافبک سابق سپاهان را به غیر از تیم قبلی‌اش، ذوب آهن و تراکتورسازی هم می‌خواهند. ظاهرا کریمی با برانکو هم صحبت کرده اما بعید است بازیکنی که در اروپا بازی می‌کند به مقصد نیمکت پرسپولیس به ایران برگردد.
پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات به یک بال یا هافبک تهاجمی هم نیاز دارد.همچنان بحث انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس پررنگ است و حتی شایعات با حضور این بازیکن در اردوی پرسپولیس جدی‌تر شده اما تا بعد از اینکه این بازیکن ملی پوش با تیمش در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن بازی نکند مشخص نیست چه تصمیمی خواهد گرفت.
در لیست 6 گزینه‌ای مطرح شده در رسانه‌ها نام منشا و زهیوی به‌عنوان گزینه‌های خط حمله دیده می‌شوند. در این بین زهیوی گفته تا شروع بازه نقل و انتقالات منتظر خواهد ماند و اگر مشکلات باشگاهش حل نشود به یکی از تیم‌های خواهانش (احتمالا پرسپولیس) جواب مثبت می‌دهد. همچنین در مورد منشا فعلا همه چیز مبهم است. این بازیکن که خودش اعلام کرده دوست دارد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و اینطوری به حضور در پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است از پیشنهاد سرخ‌ها - ظاهرا- بی خبر است اما گفته می‌شود بعید است پیکان این مهاجم آفریقایی اش را از دست بدهد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
amin
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۷
با سلام پورقاز ، سروش رفیعی ، منشأ،گزینه های خوبی هستند پورقازکه نود درصدمياد پرسپوليس هم میتونه مدافع میانی بازی کنه اونوقت انصاری میره دفاع چپ اينجوري عالی ميشه. هم هافبک دفاعی میتونه بازی کنه .اگه سروش هم بیاد واقعا دیگه پرسپولیس راحت قهرمان ميشه.
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری