اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۱۹۸
ملی پوش ایرانی پانیونیوس یک گام دیگر به امضای قرارداد با باشگاه مطرح یونانی ها نزدیک شد تا نیم فصل دوم را با پیراهن تیم پرطرفدار و مدعی آتن به میدان برود.
۱۳:۳۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مدت هاست بحث جدایی کریم انصاری فرد از باشگاه پانیونیوس و پیوستن به تیمی دیگر نقل محافل خبری یونان شده و حتی پای ابراز علاقه باشگاه های مطرح سایر کشورها نیز به میان آمده است از جمله باشگاه فاینورد آمستردام صدرنشین کنونی لیگ هلند اما در ادامه این قصه دنباله دار حالا رسانه های مطرح یونانی از قطعی شدن حضور کریم در باشگاه المپیاکوس خبر می دهند.

 


المپیاکوس به عنوان پرافتخارترین تیم یونانی و قهرمان 18 دوره متوالی سوپر لیگ فوتبال این کشور که همواره در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد در ادامه تلاش های خود برای جذب مهاجم ایرانی پانیونیوس حاضر به فروش یکی از دو مهاجم فعلی خود شده تا هم از نظر مالی هم از نظر ترکیب بازیکنان راه را برای حضور مهاجم ایرانی هموار کند.

 


سایت مطرح Sportrx آتن در گزارشی پیرامون تصمیم اخیر سران باشگاه المپیاکوس نوشت:« هر چند تیم AEK آتن مذاکراتی جدی برای جذب انصاری فرد با پانیونیوس داشته اما المپیاکوس امیدوار است بتواند  با پرداخت مبلغی کمتر از 400 هزار یورو رضایت نامه ملی‌پوش ایرانی را از باشگاه پانیونیوس دریافت کند. المپیاکوس برای انتقال کریم انصاری‌فرد حتی حاضر به فروش یکی از دو مهاجم فعلی خود که پیشنهادهای از تیم‌های چینی و عربی دارند، شده است تا یک جای خالی برای این مهاجم ایرانی ایجاد کند».

 


در این میان برخی رسانه های خبری دیگر در آتن یونان با اشاره به صحبت های سرمربی فعلی المپیاکوس مبنی بر این که او ترجیح می دهد پولی که در شرایط بحرانی مالی فعلی هزینه می کند برای جذب بازیکنانی باشد که از آنها شناخت دارد حضور انصاری فرد را در کنار اولین مربی اش در پانیونیوس قطعی دانسته و اعتقاد دارند تا هفته آینده باید منتظر این جا به جایی پرحرف و حدیث در فوتبال یونان باشند.

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین