اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۸۵۰۵
دور رفت مقدماتی جام جهانی 2018 در قاره آسیا در حالی به پایان رسید که ایران قبل از آخرین بازی در گروه A صدرنشینی اش قطعی شده بود.
۱۷:۲۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵
وانانیوز| قبل از آغاز بازی ایران با سوریه در سرمبان با نتایجی که در سایر بازی های گروه رقم خورد، صدرنشینی شاگردان کی روش قطعی شد؛ با این وجود کسب یک امتیاز در باتلاق سرمبان این فرصت را به ایران داد تا با 11 امتیاز تنها تیم قاره در دو گروه مختلف لقب بگیرد که بیشترین امتیاز ممکن در دور رفت را به حساب خود واریز کرده است.


صدرنشینی در گروه A باعث شد تا رسانه های قطری امروز در تحلیل های خود از گام بلند ایران و کی روش برای رسیدن به جام جهانی روسیه 2018 خبر داده و از آن به عنوان دستاوردی بزرگ برای تیم پوست انداخته ایران نام ببرند. روزنامه الوطن دوحه با اشاره به این که صدرنشینی ایران در دور رفت تهدید نشد، نوشت: «کارلوس کی روش و شاگردانش حتی با تساوی بدون گل برابر سوریه هم صدر جدول را از دست ندادند تا همچنان مدعی اول صعود لقب بگیرند گرچه اشتباه مرگبار گلر ازبکستان در مصاف با کره جنوبی باعث شد تا کره ای ها با رسیدن به یک برد سخت و دشوار برابر مهمان خود یک گام بلند برای رسیدن به صدر بردارند».

 


علاوه بر الوطن سایر رسانه های مطرح قطر از جمله الرایه، الشرق، استاد الدوحه و الکاس هم به صدرنشینی ایران در پایان دور رفت اشاره کردند و مدعی شدند که قطر در آغاز دور برگشت کار بسیار دشواری مقابل کی روش و شاگردانش خواهد داشت.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین