اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۹۴۴۲۳
نتایج مرحله پایانی لیگ کشتی فرنگی
شاگردان رسول جزینی و بهروز حضرتی‌پور که تا مسابقات جهانی بلگراد اعضای کادرفنی تیم ملی فرنگی بودند، به فینال لیگ برتر رسیدند.
۱۲:۱۹ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱
وانانیوز|

از صبح امروز (18 آذر) اولین مسابقه نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی بین دو تیم سپاهان اصفهان و مقاومت البرز برگزار شد. در حالی که سپاهانی‌ها از کشتی‌گیران ملی‌پوش و شاخصی در ترکیب خود بهره می‌بردند این مسابقه را با نتیجه 8-2  پشت سر گذاشتند تا اولین فینالیست لیگ برتر شوند.

هدایت سپاهانی‌ها را در لیگ برتر، رسول جزینی و بهروز حضرتی‌پور برعهده داشتند و مهدی محمدی نیز سرمربی تیم مقاومت البرز بود.

در حالی که در سال‌های گذشته کادرفنی سابق تیم ملی فرنگی اعتقادی به لیگ نداشت، اعضای پیشین کادرفنی تیم با سپاهان در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی نیز از نزدیک مرحله پایانی لیگ را تماشا کرد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم در سالن هفت‌تیر حضور داشت.

دومین مسابقه نیمه‌نهایی نیز بین دو تیم فولاد خوزستان و دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار خواهد شد تا حریف فینال سپاهان مشخص شود.

نتایج انفرادی این مسابقه به شرح زیر است: (اسامی تیم فولاد مبارکه سپاهان ابتدا آمده است)

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 8 – مقاومت البرز 2

مرحله پایانی لیگ برتر فرنگی همچون آزاد به صورت یک وزن در میان در بین اوزان بالا و پایین برگزار شد.

وزن 55 کیلوگرم: علی نوربخش که سال گذشته در سبک وزن قهرمان جام تختی شده بود، در اولین مبارزه کشتی نیمه‌نهایی مقابل مهدی احدی 6-یک تن به شکست داد تا اولین پیروزی این مسابقه از آن مقاومتی‌ها شود.

وزن 130 کیلوگرم: علی‌اکبر یوسفی قهرمان سنگین‌وزن جهان در سال 2021 اولین پیروزی را برای تیم سپاهان به دست آورد تا نتیجه یک-یک مساوی شود.

وزن 60 کیلوگرم: مهدی محسن‌نژاد عضو تیم ملی فرنگی در مسابقات جهانی بلگراد که در یک غافلگیری کشتی 9-یک برده را مقابل کرم کمال ترک باخت و چندی پیش هم در جام‌جهانی باکو توانست از این کشتی‌گیر انتقام بگیرد، دومین برد را برای تیم سپاهان به دست آورد.

وزن 97 کیلوگرم: مهدی بالی با شکست حریف، نتیجه را 3-یک به سود سپاهان کرد.

وزن 63 کیلوگرم: آرمین محب‌ثابت در حالی که از حریفش عقب بود، امید علیایی را با نتیجه 3-2 از پیش رو برداشت تا نتیجه این مسابقه 4-یک به سود سپاهان ادامه پیدا کند.

وزن 87 کیلوگرم: ناصر علیزاده که به دلیل مصدومیت نتوانسته بود در مرحله مقدماتی برای سپاهان کشتی بگیرد با نتیجه 5-یک آرشام بهرام‌زاده را از پیش رو برداشت.

وزن 67 کیلوگرم: دانیال سهرابی قهرمان امیدهای جهان در حالی که از حریف پیش بود، 5-4 مغلوب رضا عباسی شد. سهرابی نماینده 67 کیلوگرم تیم ملی جوانان و امیدهای جهان در بلغارستان و اسپانیا و عضو تیم ملی در جام‌جهانی باکو بود که کشتی‌های بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای گرفت.

وزن 82 کیلوگرم: عباس مهدی‌زاده با امتیاز عالی حریف خود را از پیش رو برداشت تا پیروزی تیم سپاهان در این مسابقه و فینالیست شدنش با نتیجه 6-2 تا اینجای کار قطعی شود. 

وزن 72 کیلوگرم: محمدرضا رستمی با نتیجه 3-یک محمد غلامی را از پیش رو برداشت.

وزن77 کیلوگرم: محمدرضا مختاری عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 72 کیلوگرم مسابقات جهانی اسلو و بلگراد در حالی که آذردخت کشتی‌گیر مقاومت با تعلل فراوان روی تشک آمد، 3-یک به برد رسید تا این مسابقه 8-2 به سود سپاهان خاتمه پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری