اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۹۹۷
مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان گفت: از بازیکنان واقعا راضی هستم. همه با تمام وجودشان در اختیار تیم بودند.
۲۰:۵۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مصطفی شجاعی پس از پیروزی سه بر دو بانوان ایران مقابل استرالیا در رقابت های قهرمانی آسیا اظهار داشت: به نظرم باید تکرار کنم که تیم ایران کمتر از دو ماه زمان برای آماده شدن داشت و فقط چند بازی تدارکاتی مقابل ویتنام داشتیم که این برای تیم کافی نبود. به همین دلیل هزینه این موضوع را با چند شکست در این مسابقات دادیم که البته از این بابت هم ناراحت نیستیم چون از این تورنمنت درس های بسیار زیادی گرفتیم و در مقابل تیم های بسیار بزرگ شکست خوردیم.

وی ادامه داد: استرالیا تیم خوبی بود که در بازی قبلی مقابل آنها باختیم اما با آنالیز بسیار خوب امروز به بهترین ترکیب ممکن رسیدیم و با امیدواری راهی مسابقات انتخابی قهرمانی جهان تایلند می شویم.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان با اشاره به رضایتمندی از بازیکنان عنوان کرد: از بازیکنان این تیم واقعا راضی هستم. همه با تمام وجودشان در اختیار تیم بودند و به هیچ عنوان کم نمی گذاشتند. در تمام این مدت با نظم کامل در خدمت تیم بودند و امیدواریم که این روند مثبت ادامه داشته باشد.

شجاعی در پایان خاطرنشان کرد: از جوانگرایی که برای تیم کردیم راضی هستیم و می خواهیم این مسیر را هم ادامه دهیم. برای مسابقات آینده باید چند بازیکن جوان دیگر به تیم تزریق کنیم تا در دوره های بعدی مسابقات بتوانیم در جمع هشت تیم برتر رقابت ها قرار بگیریم و در نهایت و در آینده در جمع چهار تیم برتر آسیا باشیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری