اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۹۶۸
کمال در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی با سیاه جامگان شرکت نکرد. به همین خاطر برانکو نام او ر در لیست 18 نفره تیمش قرار نداد و به صراحت در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت کامیابی نیا از وضعیت خود ناراضی است و 24 ساعت فرصت دارد که فکر کند...
۱۵:۴۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| خوشحالیم از اینکه برانکو لاپوشانی و پنهان کاری نکرد. به صراحت در کنفرانس خبری و جلوی چشم خبرنگاران گفت کمال از وضعیت خود ناراضی است.  چه خوب همه امان یاد بگیریم در فوتبال هم صداقت و راستگویی بهتر از همه چیز است. طبیعتا مشکل کمال مشکلات مالی بود هر چند که خود او در مصاحبه اش به چیزهای دیگری اشاره می کند. چرا که اگر مشکل کمال فنی بود اصلا برانکو اجازه طرح آن را نمی داد. خوشحالیم از اینکه برانکو با قاطعیت با این جریان برخورد کرد. او ضمن احترام به کمال 24 ساعت به او فرصت داد تا در مورد مشکل پیش آمده تصمیم گیری کند. اینکه می خواهد با تیم ادامه دهد یا به خاطر مشکل پیش آمده راه جدایی را در پیش بگیرد. 
به فاصله کمتر از چند ساعت کمال از اجرایی کردن تصمیم خود منصرف شد و تصمیم گرفت در اردوی تیم حاضر شود و در کنار تیم باشد. 
این تصمیم هم جای خوشحالی دارد. پرسپولیس مشکل مالی دارد. این برای همه است نه فقط کمال. دست کشیدن از تمرین و همراهی نکردن تیم تصمیم خوبی برای هیچ یک از بازیکنان نیست. حتی اگر مشکل چیزی غیر از مشکلات مالی باشد. بازیکن باید با همه ی توان در تمرین حاضر شود و به نحو احسن وظیفه ای که به دوش دارد را اجرایی کند. حال اگر باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد راه های قانونی برای احقاق حق وجود دارد و این بهترین راه حل است. 
به واقع در فوتبال حرفه ای ناتوانی یا بد عهدی باشگاه در پرداخت مطالبات مالی دلیل قانع کننده ای برای دست کشیدن بازیکن از تمرین و بازی نیست. چرا همان طور که اشاره شد راه های قانونی برای احقاق حق وجود دارد و زمانی بازیکن می تواند این مسیر را با وجدانی آسوده طی کند که در همه ی جلسات تمرینی و بازی ها با همه ی توان حاضر شده باشد. 
ضمن اینکه طرح این مشکلات در رسانه ها کمکی به حل مشکل نمی کند و تنها موضوع را پیچیده تر می کند. مشکلات درون تیمی را باید درون تیم حل کرد. اینکه کمال به سرعت به این نتیجه می رسد راهی که رفته اشتباه بوده و باید در اردوی تیم حاضر شود یک تصمیم کاملا درست بوده. اعتراف به اشتباه نه تنها عیب نیست بلکه یک رفتار شجاعانه است.
منبع: خبر ورزشی
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری