اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۹۶۶
بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: خدا را شکر طی این سه هفته نشان دادیم که پارس جنوبی زنگ تفریح تیم ها در لیگ برتر نیست
۱۶:۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| خط دفاعی سپاهان روز سختی را مقابل بازیکنان پارس جنوبی داشت میثم تیموری توانست با روند خوبش طی این سه هفته یکی از برترین های برنامه 90 شود حالا امیدوار است در کنار پارس جنوبی که نشان داد فوتبال به اسم و رسم نیست به آرزویش که پوشیدن پیراهن تیم ملی است دست پیدا کند.

اوضاع تیم برای بازی با نفت آبادان چطور است؟
خدا را شکر بعد از بازی با سپاهان با اینکه زمان کمی برای ریکاوری داشتیم کار را با قدرت برای بازی با نفت آبادان که یکی از سخت ترین بازی های ما در لیگ است دنبال می کنیم و شرایط خوب است. نفتی ها با روحیه خوبی بابت برد هفته قبل مقابل ما قرار می گیرند اما تمام هدف مان کسب پیروزی در خانه است.

حتما میدانی که خط دفاع پارس جنوبی یک روز سخت را مقابل عناصر هجومی نفت آبادان مثل کرار و شیمبا خواهد داشت. کیفیت دفاع پارس جنوبی را تا به اینجای کار چطور ارزیابی می کنی؟
خدا را شکر عملکرد دفاعی پارس جنوبی در این چند بازی خوب بوده و دیدید که در بازی با سپاهان هم آنها یک بار توانستند روی دروازه ما توپ بیاورند که متاسفانه تبدیل به گل شد. دفاع پارس جنوبی دفاعی است که منوط به چهار دفاع نیست و کل تیم از خط حمله تا فروزان درون دروازه در این روند همراه هستند. در بازی با نفت آبادان بازهم نشان می دهیم که فوتبال به اسم ورسم نیست و این انگیزه و تلاش است که جواب می دهد.

در بازی با سپاهان این فرصت را داشتید که صدرنشینی را حفظ کنید اما با بدشانسی بازی را با تساوی تمام کردید؟
خدا را شکر طی این سه هفته نشان دادیم که پارس جنوبی زنگ تفریح تیم ها در لیگ برتر نیست و با قدرت کار را جلو بردیم تا حالا به دنبال کسب سهمیه آسیایی باشیم. تیم ما حال و هوای استقلال خوزستان لیگ پانزدهم را دارد و در همه پست ها بازیکنان خوبی داریم که با این پتانسیل و یک مربی کاربلد به خوبی می توانیم به خواسته خودمان برسیم. در بازی با سپاهان در حالی به مساوی رسیدیم که یک پنالتی از دست دادیم اما دیدید که در شرایط بازی به گل رسیدیم.

به نظرت این همه صحبت از کسب سهمیه و حتی قهرمانی که باعث بالا رفتن توقعات شده کار شما را سخت نمی کند؟
به هرحال وقتی تیمی خوب کار می کند به خودی خود توقعات بالا می رود و حتی بعد بازی با سپاهان همه می گفتند که باید این تیم را شکست می دادیم وحق مان برد بود. باور کنید ما تیم بزرگ سپاهان را با آن همه افتخار بردیم و کسب این نتیجه راحت هم نبود. خود سپاهانی ها آنجا می گفتند کمتر تیمی در خانه ما چنین ما را تحت فشار می گذارد و حتی استقلال و پرسپولیس هم نتوانسته اینچنین عمل کند.

فکر می کنی حالا که صدر را به پرسپولیس مدعی دادید این جایگاه را از آنها پس بگیرید؟
تمرکز ما برای صدرنشینی نیست و تمرکزمان حفظ روند خوبی است که داریم. پرسپولیس تیم خوب، قابل احترام و پرمهره ای است اما تمرکز نخست ما روی سهمیه است تا بتوانیم یک کارنامه خوب در لیگ از خودمان به جا بگذاریم.

عملکرد خوب تو هم در بازی مقابل سپاهان باعث شد درتیم برتر 90 قرار بگیری؟
خوشحالم که در اولین حضورم در لیگ برتر توانستم عملکرد خوبی داشته باشم و در این فرصت کم جو و فضای خوبی را تجربه کنم. امیدوارم این روند خوبم ادامه پیدا کند و این برتر بودنم منجر به این شود که به آرزویم که رسیدن به تیم ملی دست پیدا کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری