اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۹۵۹
مهاجم سیاه جامگان در آستانه دیدار برابر پرسپولیس برای حریف خود خط و نشان می‌کشد و امیدوار به گلزنی مقابل این تیم است.
۱۵:۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| گوران یرکوویچ مهاجم دو رگه صربستانی فرانسوی سیاه جامگان در این فصل هم بعد از یک نیم فصل فوق‌العاده در این تیم مشهدی عضویت دارد. او بعد از اینکه سه بازی ابتدایی این تیم را به جهت دیر اضافه شدن به تیم از دست داد، اکنون امیدوار است در بهترین شرایط بدنی خود برابر پرسپولیس به گل دست یابد.


یرکوویچ در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط بازی امروز گفت: بازی بزرگ و مهمی است. مقابل تیمی بازی داریم که فصل گذشته به مقام قهرمانی رسید. بازی کردن مقابل تیمهای استقلال و پرسپولیس همیشه حساسیت های خاص خود را دارد. باید بهترین عملکرد خود را داشته باشیم. برای بازی نمی توانم بیش از این صبر کنم.


وی ادامه داد: تمرینات خوبی را انجام دادم. کل تیم وضعیت ایده آلی دارد. امیدوارم با صلاحدید کادر فنی به میدان بروم و کمک کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.


یرکوویچ در واکنش به شایعاتی در خصوص جدایی‌اش از این تیم گفت: این شایعه اصلا صحت ندارد. من در سیاه جامگان می مانم و از این بزای هم می توانم به میدان بروم. رابطه من با میثاقیان خیلی خوب است. او با من مثل یک رفیق رفتار می کند و همین باعث شده تا خیلی باهم راحت باشیم.


وی در واکنش به این سوال که قادر به عبور از خط دفاعی و دروازه‌بان پرسپولیس خواهد بود یا خیر گفت: چرا که نه. حتما هم من و هم دیگر بازیکنان سیاه جامگان این توانایی را دارند که به پرسپولیس گل بزنند. آنها تیم بسیار خوبی دارند اما ما هم حریف کوچکی نیستیم. ما اگر خوب و با قدرت کار را شروع کنیم میتوانیم موقعیت های خوبی را خلق کنیم. شخصا انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه پرسپولیس دارم.


یرکوویچ در خصوص عملکرد دو مهاجم پرسپولیس و نظرش در این ارتباط گفت: طارمی فصل پیش آقای گل شد و منشا هم جزو بهترین گلزنان بود. هر دو نفر در فصلی که گذشت جزو بهترین ها بودند. سبک بازی شان متفاوت است اما به نظر من طارمی از منشا خیلی بزرگتر و باکیفیت‌تر است.


مهاجم صربستانی سیاه جامگان که سابقه حضور در استقلال را دارد به هواداران این تیم قول گلزنی برابر پرسپولیس در بازی امشب را می‌دهد: قول می دهم که بتوانم در بازی اگر به میدان بروم گل بزنم و آنها را خوشحال کنم. آرزوی من بازگشت به استقلال است و از نظر من آنها بهترین تیم ایران هستند. عاشق هوادارانش هستم و قول می دهم اگر بازی کنم بتوانم به پرسپولیس گل بزنم.


یرکوویچ در پایان در خصوص پیش‌بینی‌اش از این دیدار گفت: پیش بینی کردن سخت است اما اصلا دوست ندارم مقابل پرسپولیس بازنده باشم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری