اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۹۵۶
لشکر برانکو پس از سپری کردن یک سال رویایی و برای ماجراجویی بیشتر در آسیا کمترین ریزش را داشت ؛ تنها نکته ی منفی فصل نقل و انتقالات پرسپولیسی ها جدا شدن هفت جذابشان بود که البته با جذب مناسب بازیکنان دیگر جایش پر شد.
۱۵:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حالا که برانکو دیگر دغدغه ای از جانب مصدومیت و محرومیت بازیکنانش ندارد یک نیمکت درخشان را در کنار خودش میبیند نیمکتی که منهای ترکیب اصلی و البته با اضافه شدن رسن و نوراللهی نزدیک به 10 بازیکن مدعی برای بازی کردن را در خود جای داده تا برانکو با دستی بازتر و البته دغدغه ی کمتر بتواند تیمش را برای مسابقات آتی راهی زمین کند.


برانکو که تا کمتر ازیک هفته دیگر باید به ادامه ی رویاپردازی هایش در آسیا برسد کار سختی هم بابت کنترل حواشی این تعداد بازیکن مدعی خواهد داشت. وجود 21 بازیکن تراز اول در کنار دیگر جوانان با انگیزهاین تیم قطعا حاشیه ها و ناملایمتی هایی را به دنبال خواهد داشت که برانکو باید بتواند با آنها مقابله کند جایی که این مرد کروات در آینده ای نزدیک باید حداقل سه نفر از ستارگان تیمش را در هر هفته خارج از لیست هجده نفره بگذارد و البته نیمی از آنان را در حسرت فیکس بازی کردن. نارضایتی کمال( که البته به زودی آتش های حاشیه اش توسط تدابیر برانکو و خود کامیابی نیا خاموش شد) ممکن است در آینده ای نه چندان دور به دیگر ستارگان مطرح این تیم هم سرایت کند به خصوص که هیچ کدام از این بازیکنان دوست ندارند در فصل پیش رو نیمکت نشینی گریبان گیرشان شود و مجال قدرتنمایی در بزرگترین رخداد فوتبالی دنیا به دیگر رقبایشان در تیم ملی برسد.


برانکو ایوانکویچ در هفته های آینده و با شروع جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و در اثر مصدومیت،محرومیت و خستگی بازیکنانش توفیق اجباری استفاده از نیمکت نشین ها را به دست خواهد آورد. مهمی که نبود آن در هفته های آخر فصل گذشته باعث شد تا پرسپولیس با کمترین بازیکن در پست تخصصی به میدان برود. اما قسمت سخت ماجرا برای برانکو همین هفته های ابتدایی است که البته نرسیدن رسن و نوراللهی و مصدومیت های سید جلال، کامیابی نیا و البته ربیع خواه باعث شده تا این حاشیه ها تا به الآن خیلی به چشم نیاید و بازیکنان مدعی هم بتوانند حتی برای دقایقی کوتاه پیراهن پرسپولیس را به تن کنند.


هرچند این تعداد زیاد بازیکن مدعی در پرسپولیس لیگ هفدهم میتواند باعث بروز دردسر های بسیاری شود اما مزایایی که این نوع یارگیری برای پرسپولیس داشته باعث شده تا هواداران به خوبی از این سیاست باشگاه استقبال کنند. پرسپولیس لیگ هفدهم دیگر نگرانی بابت نبود بازیکن در پست تخصصی نخواهد داشت،میتواند به راحتی به مصدومان استراحت دهد و البته از کارت گرفتن های بازیکنانش هم خیلی نخواهد ترسید؛برانکو با اعتماد به نفس بیشتری مقابل حاشیه سازان قرار خواهد گرفت و حتی سال آینده هم که تعدادی از ستارگان این تیم به واسطه حضور در جام جهانی و به رسم دوره های گذشته از این تیم جدا خواهند شد دیگر نگرانی بابت حضور جانشینان جدید در ترکیب پرسپولیس وجود نخواهد داشت و به سرنوشت پرسپولیس لیگ چهاردهم و آن سال کم فروغ دچار نخواهد شد.


علاوه بر آن بازیکنانی که در لیگ گذشته عنوان قهرمانی را به دست آورده اند نیز کمتر در خطر اشباع شدن خواهند بود و میدانند که کوچکترین لغزش و کم کاری از سوی آنها باعث تبعیدشان به نیمکت خواهد شد هرچند برانکو نشان داده که به یازده بازیکن اصلی تیمش اعتماد کامل دارد اما جمله ای که او به کمال گفت همه چیز را برای دیگر ستارگان نیز روشن کرد:من به تو اعتقاد زیادی دارم اما موضوع این است که این فصل برای رسیدن به ترکیب اصلی باید بجنگی.


برانکو پس از اینکه روزهای بسیار سختی را اواخر لیگ چهاردهم و اوایل لیگ پانزدهم با همین پرسپولیس تجربه کرد این بار نیز در یکی از سخت ترین روزهایش در پرسپولیس قرار دارد سختی که اینبار طعمی کاملا متفاوت دارد. سختی به تندی جنگ بازیکنانش برای ترکیب اصلی و به شیرینی انتخاب بهترین هایشان به منظور موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری