اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۹۴۱
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: حضور دو بازیکن جدید در خط دفاعی پرسپولیس این تیم را با دو چالش متفاوت روبرو کرده است.
۱۳:۴۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| تیم پرسپولیس تا پایان هفته سوم لیگ برتر با دریافت تنها یک گل همراه با استقلال تهران بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص داده اند. ورود بازیکنان جدید در این پست ضمن بالا بردن توان دفاعی پرسپولیس دغدغه هایی را هم برای پیشکسوتان و طرفداران این تیم بوجود آورده است. اینکه یکی از آنها تازه از لیگ دسته پایین به رده برتر آمده و دیگری اعتماد بنفسی بیش از حد دارد که ممکن است در برخی دقایق بازی حتی به ضرر تیم تمام شود!

مرتضی فنونی زاده در گفت و گویی، در ارتباط با اینکه وضعیت دفاعی تیم پرسپولیس را چطور ارزیابی می کند اظهار داشت: وقتی به جدول و تعداد گل خورده تیم نگاه می کنیم متوجه می شویم که وضعیت دفاعی تیم خوب است و این مهمترین چیزی بود که در یکی دو فصل گذشته به دغدغه ما پیشکسوتان و طرفداران پرسپولیس تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: ما در فصل قبل بارها از هافبک های کناری و میانی در دفاع میانی استفاده کردیم و این را یادآور شدیم که چرا تیم روی نیمکت یک بازیکن برای رزرو این پست ندارد ولی گوش شنوایی وجود نداشت. اما این فصل به خوبی و با اضافه شدند شایان مصلح و شجاع خلیل زاده این نگرانی رفع شده است.

مدافع اسبق پرسپولیس تأکید کرد: دفاع هایی که به تیم اضافه شدند خیال برانکو را هم راحت کردند. شجاع که بازیکن باتجربه ای است و سالهاست که در لیگ بازی کرده و در این چند بازی هم دیدیم که به خط دفاع خوب کمک کرده است ولی با این همه باید حواسش بیشتر جمع باشد چون اعتماد به نفسش خیلی زیاد است و برخی اوقات این اعتماد به نفس کار دستش می دهد.

فنونی زاده افزود: فکر می کنم خلیل زاده اگر بتواند این شرایط را در خودش مدیریت کند به راحتی خواهد توانست به تیم ملی هم راه یابد.

وی درباره شایان مصلح نیز خاطر نشان کرد: مصلح هم از لیگ یک آمده و همه ما این را می دانیم در پرسپولیس جا افتادن یک مقدار سخت است. با این همه به نظرم مصلح بازیکن خوبی است ولی باید به او زمان داد تا بتواند یواش یواش در دفاع جا بیافتد. با این همه حضور این تعداد بازیکن در دفاع، دست برانکو را روی نیمکت باز گذاشته و حالا می تواند مانور بیشتری در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا در این پست داشته باشد.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین