اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۹۸
جدایی ستاره ایرانی از قهرمان یونان همچنان یکی از سوژه‌های مهم رسانه‌های این کشور محسوب می‌شود تا جایی که آنها همچنان بر این انتقال تاکید دارند.
۰۳:۲۱ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| جدایی ستاره ایرانی از قهرمان یونان همچنان یکی از سوژه‌های مهم رسانه‌های این کشور محسوب می‌شود تا جایی که آنها همچنان بر این انتقال تاکید دارند. سایت SDNA یونان مدعی شد باشگاه پانیونیوس آتن آماده بازگشت کریم انصاری‌فرد جهت تقویت خط حمله خود است. این پایگاه خبری که یکی دو هفته قبل به‌عنوان نخستین مرجع از قرار گرفتن نام ملی‌پوش ایرانی در فهرست مازاد المپیاکوس خبر داده بود در ادامه گزارش‌های خود پیرامون این موضوع از قطعی شدن انتقال قرضی با توافق دو باشگاه نوشت.
در گزارش سایت SDNA آمده است: «مهاجم ایرانی در ردیف اول فهرست بازیکنان مورد نظر تیم پانیونیوس است؛ مهاجمی که در ترکیب مورد نظر بسنیک هاسی، سرمربی آلبانیایی المپیاکوس قرار ندارد. از همین رو کریم انصاری‌فرد پس از بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر ریکا کرواسی با ترک المپیاکوس راهی پانیونیوس خواهد شد.»
کریم انصاری فرد پس از یک ‌ونیم فصل بازی در پانیونیوس نیم‌فصل دوم فصل گذشته سوپر لیگ یونان با امضای قرارداد 5/2 ساله به المپیاکوس پیوست و بنا به ادعای سایت SDNA انتقال احتمالی او از المپیاکوس به تیم سابقش قرضی خواهد بود تا در صورت نیاز، کریم در ژانویه یا پایان فصل دوباره به قهرمان یونان بازگردد.
المپیاکوس برای جانشینی انصاری فرد دنبال جذب ژولیتو، مهاجم 29 ساله لیل فرانسه است. مدیران باشگاه قصد دارند این مهاجم پرتغالی را با مبلغ شش میلیون یورو جذب کنند تا او جای انصاری فرد را در خط حمله المپیاکوس بگیرد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین