اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۵۲
سفیر آلمان صبح امروز با حضور در فدراسیون فوتبال با مهدی تاج دیدار و گفت‌وگو کرد.
۱۸:۴۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میکائیل کلور برشتولد، سفیر آلمان صبح امروز 24 مرداد ماه در دفتر مهدی تاج حضور یافت و در خصوص نحوه همکاری برای توسعه هرچه بیشتر ارتباطات در زمینه فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در ابتدای این نشست میکائیل کلور برشتولد ، سفیر آلمان ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: ایران و آلمان در زمینه فوتبال ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل موجود فرصت را مغتنم شمرده و آمادگی کامل خود را برای توسعه و همکاری بیشتر اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ارتباطات خوبی بین دو کشور ایران و آلمان وجود دارد اما بسیار علاقمندم که این ارتباطات توسعه بیشتری داشته باشد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه این نشست گفت: بسیار خوشحالیم که میزبان جناب سفیر و همران‌شان هستیم. ایرانیان هم به فوتبال آلمان علاقه ویژه دارند و فوتبال آلمان هواداران بسیاری در ایران دارد.

وی ادامه داد: ایران در فوتبال پیشرفت زیادی داشته است. تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرده، در فوتبال ساحلی و فوتسال سوم جهان هستیم، در بخش فوتسال بانوان، ایران اول آسیاست. در فوتبال جوانان و نوجوانان در جام جهانی حضور داشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: به منظور توسعه و ارتقاء سطح فوتبال تفاهم نامه ای با فدراسیون فوتبال آلمان امضاء کنیم تا از طریق آن بتوانیم همکاری موثر و اثربخش‌تری داشته باشیم و در همین راستا همکاری و حمایت های جنابعالی هم اهمیت دارد.

در پایان این نشست،مقرر شد تا فعالیت های لازم در خصوص توسعه ارتباطات فیمابین به عمل آید و در زمینه‌های همکاری متقابل در زمینه توسعه فوتبال پایه و فوتبال نوجوانان و جوانان، همکاری متقابل برای توسعه فوتبال و فوتسال بانوان ، همکاری در زمینه برگزاری دوره های آموزشی و مربیگری مورد نیاز ، برگزاری رویدادهای مشترک و مسابقات دوستانه، همکاری برای میزبانی اردوها و رویدادهای موردنیاز و همکاری بیشتر حامیان ورزشی در زمینه تأمین تجهیزات و لوازم مورد نیاز فوتبال اقدامات لازم صورت گیرد.

لازم به ذکر است، در تاریخ 8شهریور ماه تفاهم نامه ایران و آلمان امضا خواهد شد.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین