اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۴۳
روزنامه النادی عربستان خبر داد که الاتحاد برای دومین سال متوالی به خاطر بدهی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم میشود.
۱۷:۴۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالیکه فدراسیون فوتبال کشورمان چند روز پیش در مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ضرب الاجل این نهاد برای باشگاه‌های فوتبال بدهکار موفق شد 2 ماه برای سرخابی‌ها زمان بخرد ولی این ضرب الاجل AFC که تا تاریخ 9 شهریور است برای دیگر کشورها مخصوصا سعودی‌ها همان زمان تعیین شده است و آنها این تهدید AFC به عدم صدور مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در صورت عدم تسویه بدهی‌های خود را جدی گرفتند.

یک هفته پیش اولین ترکش AFC به باشگاه النصر عربستان خورد و خود رسانه‌های عربستان اذعان کردند که النصر توانایی پرداخت بدهی 100 میلیارد تومانی‌اش را ندارد و اولین قربانی این ضرب الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد شد.

لحظاتی پیش روزنامه «النادی» عربستان با تیتر قاطع «الاتحاد بای بای از آسیا» اعلام کرد که تیم الاتحاد عربستان برای دومین سال پیاپی به خاطر بدهی مالی نمی‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

با این خبر دومین ترکش AFC بازهم به سعودی‌ها برخورد کرد و بدون شک باشگاه‌های ما نیز از این ترکش‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا در امان نخواهد بود. به همین خاطر مسئولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید این دو ماه را غنیمت بشمارند و تسویه حساب کنند وگرنه سرنوشتی مشابه دو باشگاه‌ سعودی در انتظارشان خواهد بود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین