اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۳۴
تعدادی از اعضای کادر فنی تیم ملی اسکیت هاکی استعفای خود را اعلام کردند.
۱۷:۰۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سرمربی و مربیان تیم‌های ملی اسکیت هاکی ایران با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون استعفای دسته‌جمعی خود را اعلام کردند.

در متن استعفا آمده است:

احتراماً اینجانبان با وجود بیش از یک دهه فعالیت مستمر در عرصه‌های مختلف داخلی و بین‌المللی در رشته نوپای اسکیت هاکی (که ماحصل آن نیز روشن است) از جامعه ارزشمند اسکیت هاکی کشور اگر نتوانستیم انتظارات این عزیزان را برآورده سازیم پوزش می‌خواهیم و اعلام می‌داریم که شاید تلاش ما موجب رضایت کامل منتقدان نبود اما آنچه انجام شد تمام توان و حتی بیش از توان ما بود.

به همین سبب بر آن شدیم تا ضمن اعلام استعفای خود، عرصه را برای جوانان و دوستداران این رشته باز نموده، فرصت خدمت هرچه زودتر عزیزان را در راستای شروع برنامه‌های ملی و آماده‌سازی هرچه سریعتر تیم‌ها جهت حضور در مسابقات پیش‌رو هموار سازیم.

بدیهی است دستاوردهای یک دهه گذشته پیشکسوتان این عرصه زیرساخت‌های مناسبی برای فعالیت مسئولین جدید و ارتقاء جایگاه اسکیت هاکی در ایران و جهان ایجاد نموده است و ما نیز به جهت جریان عشق این ورزش در رگ‌هایمان به عنوان اعضای گروه مردمی پشتیبان تیم‌های ملی اسکیت حاکی بوده و به صورت داوطلب از هیچ کوششی در جهت ارتقای این رشته دریغ نخواهیم کرد و در صورت صلاحدید تیم کاری جدید کمک‌های مشاوره‌ای و تجربی ما همیشه همراه آنها خواهد بود.

 کاوه صدقی سرمربی تیم‌های ملی اسکیت هاکی و رئیس انجمن اسکیت روی یخ، محمد مهدویان کاپیتان اول و مربی تیم ملی بزرگسالان، پیام دستیار مدیر تیم‌های ملی اسکیت هاکی و محمودرضا مهدویان مربی بدنساز تیم ملی بزرگسالان این نامه را خطاب به رئیس فدراسیون اسکیت یعنی بهمن محمدرضایی نوشتند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری