اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۳۳
سرمربی تبم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:با توجه به اینکه ما 2 بازی را بردیم و شرایط خوبی در جدول داریم اما واقعا از نظر داوری هم در این بازی و هم در بازی قبلی اذیت شدیم.
۱۷:۰۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| محمود فکری سرمربی تبم فوتبال نفت مسجدسلیماندر گفت‌وگویی، بعد از پیروزی مقابل تیم صبای قم، اظهار داشت: بازی سختی بود. با توجه به اینکه بازی اول را برده بودیم نگران این بودم بازیکنانم این بازی را دست کم بگیرند، با توجه به اینکه صبای قم شرایط سختی قبل از شروع مسابقات داشت و دیر بسته شده بود و می‌دانستم شرایط سخت است. با این حال بازم هم بازی را دست کم گرفتند. از بازی بازیکنانم راضی نیستم. با توجه به اینکه پیروز شدیم و سه امتیاز را کسب کردیم اما آنطور که باید و شاید، بازی نکردیم. ولی خوشحالم که تیمی دارم که شخصیت دارد. با اینکه خوب بازی نکردیم اما پیروز شدیم، امیدوارم شرایط در ادامه به نفع ما دنبال شود و روز به روز بهتر شویم.

وی در ادامه در خضوص وضعیت نامطلوب برخی از ورزشگاه‌های لیگ یکی اظهار داشت: به هر حال فدراسیون فوتبال نمی‌تواند سخت‌گیری آنچنانی کند. از یک طرف اگر بازی‌ها برگزار نشود برنامه‌ریزی‌ها به هم می‌ریزد و فدراسیون فوتبال نمی‌تواند سخت‌گیری‌های زیادی انجام دهد. از طرف دیگر استان‌ها باید هماهنگ‌تر با باشگاه‌ها باشد. شرایط را بهتر کنند. بهر حال لیگ یک نسبت به لیگ برتر تفاوت آنچنانی ندارد. با توجه به بازیکنان گرانقیمت در لیگ یک بازی می‌کنند،ممکن است مسدوم شوند، هر چه مسئولین استان‌ها با باشگاه‌ها هماهنگ‌تر باشند و شرایط خوبی را مهیا کنند ،مطمئنا در ادامه با همکاری بیشتر شرایط بهتر خواهد شد.

فکری در خصوص داوری نیز اظهار داشت: در بحث داوری صحبت‌های زیادی است. با توجه به اینکه ما 2 بازی را بردیم و شرایط خوبی در جدول داریم اما واقعا از نظر داوری اذیت شدیم. هم در این بازی و هم در بازی قبلی. متاسفانه اگر اعتراض کنیم بلافاصله جریمه می‌شویم. باید از سکوها بازی را دنبال کنیم. واقعا داوری در لیگ یک بسیار اذیت‌کننده است. در بازی دیروز واقعا اذیت شدم. داور خیلی بد سوت زد. امیدوارم شرایط طور باشد که حقی ناحق نشود. به هرحال ما داورانی داریم که در مسابقات مهم و جام جهانی قضاوت می‌کنند. نشان می‌دهد که پتانسیل خوبی در داوری داریم. به نظرم مسئولین کمیته داوری باید بیشتر برنامه‌ریزی کنند. کلاس‌های منظمی برقرار کنند تا دانش داوران‌مان بیشتر شود تا تیم‌ها با اشتباهات داوری به مشکل نخورند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری