اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۳۰
بازیکن جدید سیاه جامگان اعلام کرد تیمش می تواند در نیمه بالای جدول رده بندی لیگ برتر قرار بگیرد.
۱۶:۴۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| حمیدرضا علی عسگری درباره حضورش در تیم سیاه جامگان اظهار داشت: من در اوایل نقل و انتقالات صحبتی با مسئولان تیم سیاه جامگان داشتم اما بعد که علی کریمی به نفت تهران رفت، تصمیم گرفتم به این تیم بپیوندم. بعدا که علی آقا از نفت رفت، من هم دیگر تصمیم گرفتم این تیم را ترک کنم. دوباره با مسئولان سیاه جامگان صحبت کردم و به این تیم برگشتم.

وی درباره مسائل باشگاه نفت تهران تاکید کرد: باشگاه نفت تهران که یک تیم ریشه دار است متاسفانه شرایط مساعدی ندارد. شما می بینید که حمید درخشان هم از شرایط تیم راضی نیست و الان به این نتیجه رسیده که شرایط این باشگاه قابل تحمل نیست. من به خاطر علی کریمی رفته بودم و فکر نمی کنم صحبت هایی که درخشان بعد از رفتن ما انجام داد، منظورش به من بوده باشد.

هافبک سیاه جامگان درباره شرایط مالی این باشگاه گفت: امسال شرایط مالی باشگاه نسبت به گذشته بهتر شده و مشکل خاصی وجود ندارد. با آقایان عباسی و میثاقیان هم صحبت کردم و امسال شرایط خوب است. امیدوارم به همین شکل ادامه پیدا کند و بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

علی عسگری درباره شرایط تیمش خاطرنشان کرد: بازیکنان خیلی خوبی داریم. تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه که تیم خوبی ساخته است. فکر می‌کنم امسال اگر مشکل خاصی پیش نیاید، در نیمه بالای جدول خواهیم بود.

وی درباره غیبتش در بازی با پرسپولیس عنوان کرد: من از نظر بدنی کمی عقب هستم و به همین خاطر در صحبتی که با کادرفنی داشتم، قرار شد این بازی در لیست 18 نفره نباشم.

علی عسگری در پایان افزود: من تا به حال سابقه کار کردن با اکبر میثاقیان را نداشتم اما همیشه از او تعریف و تمجید شنیدم. خوشحالم که با کار می کنم و امیدوارم روزهای خوبی را سپری کنیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین