اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۲۳
دروازه‌بان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:در 3 بازی اول بدشانسی آوردیم و اصلا فکر نمی‌کردیم که نتایج هفته‌های اول را واگذار کنیم.
۱۶:۰۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| ایمان صادقی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین شرایط سپیدرود رشت اظهار داشت: متأسفانه کار را خوب آغاز نکردیم و متحمل 3 شکست شدیم که هیچکس انتظار چنین اتفاقی را نداشت.

وی افزود: ما با توجه به اینکه در ابتدای فصل با قرعه خوبی روبرو شده بودیم تصور نمی‌کردیم نتایج هفته‌های اول را از دست بدهیم اما از این هفته باید تمرکز کرده و به فکر جمع کردن امتیازات باشیم.

دروازه‌بان سپیدرود در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل پیکان گفت: ما چون از لیگ یک به لیگ برتر آمدیم هر بازی می‌تواند حکم فینال برایمان را داشته باشد. ما مقابل پیکان در بازی دوستانه پیش از فصل یک بر صفر برنده شدیم ولی مسابقات رسمی با دوستانه فرق می‌کند و باید به این 3 هفته ناکامی پایان بدهیم.

وی در خصوص فشارهایی که به علی نظرمحمدی بعد از شکست‌ها وارد شده است، گفت: دلیل باخت‌هایی که ما آوردیم نظرمحمدی نبود، ما همین حالا هم مدیون او هستیم ولی انصافاً بدشانسی آوردیم و همه اشتباهات دست به دست هم داد که نتایج خوبی نگیریم اما باید در این بازی جوری کار کنیم که نظرمحمدی سربلند باشد.

صادقی در پایان گفت: مطمئناً مسابقات لیگ برتر با لیگ دسته اول فرق دارد و ما هم به دنبال این هستیم که نتایج خوبی را رقم بزنیم و ان‌شاالله از این هفته روی غلتک می‌افتیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین