اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۷۴۹
عضو کمیسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان یکی از موفق‌ترین وزرای دولت روحانی بوده است.
۰۳:۱۸ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| رأی اعتماد به نمایندگان مجلس از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود که مسعود سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان برای دوره چهارم به مجلس معرفی شده است.

وی روز یکشنبه نیز در فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی حضور داشت و در گفت‌وگو با نمایندگان توضیحاتی را در خصوص برنامه‌های خود ارائه کرد.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگویی، در خصوص عملکرد 8 ماه مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش داشت که در زیر می‌خوانید:


غلامعلی جعفرزاده متولد 1345 مهندس عمران و سیاستمدار ایرانی و نماینده مردم رشت در نهمین و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است. جعفرزاده کارشناس ارشد عمران است.
نظرتان درباره عملکرد 8 ماهه مسعود سلطانی‌فر در وزارت ورزش چیست؟

من وزارت ورزش را سازمان موفقی می‌دانم. در این مدت کوتاه سلطانی‌فر عملکرد خوبی داشته است که می‌توان به سفرهای استانی، دیدار با مسئولان و نمایندگان اشاره کرد. اقدام به نوشتن پیش‌نویس برنامه ششم برای توسعه اعتبار ورزش یکی از نکات مورد توجه است که او را در زمره موفق‌ترین وزیران قرار داده است.

 دوره 8 ماه فعالیت سلطانی‌فر، رویداد بزرگی از جمله المپیک و یا بازی‌های آسیایی برگزار نشد، فکر می‌کنید در رقابت‌های دیگر و در ورزش قهرمانی وزیر ورزش عملکرد خوبی داشته است؟

ورزش قهرمانی موضوعی نیست که در مدت کوتاهی جواب دهد. چندین سال طول می‌کشد تا زیرساخت‌ها فراهم شود. از روستا شروع کرده تا به استان برسیم، بنابراین در این مدت کوتاه نمی‌توان قضاوت کرد اما نکته مهمی که در فراکسیون مستقلین مجلس هم بحث شد حضور سلطانی‌فر در همه مراسمات و برنامه‌هاست که موجب دلگرمی ورزشکاران می‌شود و این معنی را می‌دهد که او از آنها غافل نبوده است. او با همین امکانات کم کار کرده است.

یکی از رشته‌های مهم که در همه کشورها طرفدار دارد فوتبال است، فکر می‌کنید وزیر ورزش در این مدت 8 ماه حمایت خوبی از فوتبال داشته است؟

تلاش او برای ساماندهی 2 تیم بزرگ پایتخت و حمایت از تیم‌های شهرستانی بسیار خوب بود. باید بگویم که وزیر ورزش در فراکسیون مستقلین حتی یک مخالف هم ندارد.

نظرتان درباره رشد و توسعه ورزش بانوان چیست؟

نمی‌توانم به صورت جزئی در این باره صحبت کنم اما باید بگویم وزیر ورزش برای ادامه فعالیت هیچ مشکلی ندارد.

در صورتی که سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش از مجلس رأی اعتماد بگیرد، کدام موضوع را باید در دستور کار برنامه‌هایش قرار دهد؟

توجه به ورزش همگانی مهمترین نکته است. ورزش ما باید به سمتی برود که همه مردم را تحت پوشش قرار دهد. انتظار ما از وزیر ورزش این است البته این را هم بگویم که او در این خصوص محدودیت‌هایی دارد.

فکر می‌کنید سلطانی‌فر بتواند در این دوره از مجلس رأی اعتماد بگیرد؟

بله او هیچ مشکلی ندارد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری