اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۷۳۱
در حالی که سرپرست دبیری کمیته فوتسال طی نامه‌ای میزبانی مسابقات فوتسال پایه را در شهر ساری مشخص کرده است، اما در گفت‌و‌گویی این موضوع را رد کرد.
۰۱:۰۶ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز|  پس از برگزاری مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال پایه نوجوانان و مشخص شدن چهار تیم صعودکننده فدک الزهرای مشهد، غدیر اقلید و شازند اراک و همچنین شهروند ساری که به دور نهایی راه یافتند و هر کدام از این تیم‌ها رسماً قابلیت میزبانی خود را به کمیته فوتسال اعلام کردند که با توجه به همین موضوع مسلمان مدیر تیم مشهد گفت از چهار تیم، با سه تیم صعودکننده به یک توافق شفاهی رسیدیم که این مرحله به میزبانی مشهد برگزار شود.

در این باره کاظم سلیمانی در گفت‌وگویی، در مورد میزبانی مسابقات مرحله نهایی نوجوانان گفت:‌ ما هنوز میزبان این مسابقات را مشخص نکردیم و تا چند روز آینده رسماً اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس که شما عنوان می‌کنید که از موضوع میزبانی ساری اطلاع ندارید ولی از طرف دیگر شانزدهم مردادماه نامه‌ای به امضای شخص خودتان ارسال شده و زمان و مکان این مسابقات را ساری مشخص کرده‌اید، که در این حین سلیمانی سرپرست دبیری کمیته فوتسال از ادامه پاسخ امتناع کرد و تلفن خود را قطع کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین