اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۶۷۲
هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مقابل استقلال هم مثل دیدار مقابل استقلال خوزستان و پرسپولیس بدشانس بودیم و با وجود بازی خوب نتوانستیم برنده شویم.
۱۶:۲۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| شهرام گودرزی در گفت‌وگویی، در مورد اینکه روز گذشته همراه با محمد ابراهیمی و محمد ایرانپوریان به محل اردوی فجر سپاسی رفتند، گفت: روز گذشته در هتل گسترش برنامه ریکاوری استخر و و شام را داشتیم که در همان محل اعضای فجرسپاسی هم حضور داشتند. خودم شاگرد علی کلانتری بودم و به همراه محمد ابراهیمی و محمد ایرانپوریان سمت آنها رفتیم و دقایقی به خوش و بش پرداختیم.

وی افزود: خوشحالم که دیروز توانستیم تجدید دیداری داشته باشیم. به اعضای فجرسپاسی خوشامد گفتیم و از دیدارشان بسیار خوشحال شدیم. کلانتری سرمربی فجر مربی بسیار خوب و انسان بزرگی است.

هافبک تراکتورسازی در مورد شرایط تراکتورسازی، خاطرنشان کرد: شرایط ما از لحاظ کسب امتیاز خوب نیست ولی از لحاظ عملکردی شرایط خوبی داریم. به اعتقاد کارشناسان و هواداران در سه بازی گذشته مستحق قبول شکست نبودیم. می‌توانستیم در همه این مسابقات برنده شویم و اما متاسفانه شانس یارمان نبوده ا ست.

وی در رابطه با دیدار مقابل استقلال، عنوان کرد: در بازی با استقلال توپ و میدان را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های بسیار زیادی خلق کردیم اما همانطور که گفتیم بدنشاسی دست از سر ما بر نمی‌دارد. اگر توپ‌هایمان در این بازی وارد دروازه می‌شد قطعا شرایط فرق می‌کرد.

گودرزی در رابطه با اینکه آیا نگران نیستند که به باختن عادت کنند، گفت: باخت خوب نیست. اگر بازی خوب منجر به کسب سه امتیاز نشود فایده‌ای ندارد. از این هفته چاره‌ای به جز کسب پیروزی نداریم و تمام انرژی و تمرکزمان را به کار می‌گیریم تا هر سه امتیاز را کسب کنیم.

هافبک تراکتورسازی در مورد دیدار هفته چهارم تیمش مقابل نفت تهران، یادآور شد: بازی سختی است. نفت تهران بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و در سه هفته ابتدایی نتایج بدی نگرفته است. با حریف قابل احترامی بازی داریم و می‌دانیم با وجود مشکلات زیادی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بسیار خطرناک هستن. در این بازی به دنبال سه امتیاز هستیم و فقط برد می‌خواهیم.

وی در پایان گفت: از هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم.آنها در این مدت مثل کوه پشت سرمان ایستادند و از تیم حمایت کردند. اینکه بعد از بازی با استقلال هواداران 30 دقیقه در ورزشگاه ماندند و تیم را تشویق کردند نشان از درک بالا و شور و نشاط بی بدیل آنها دارد.شرمنده هواداران شدیم و امیدواریم بتوانیم لطف آنها را جبران کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین