اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۶۱۹
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: به خاطر شرایط تیم و بازیکنان مصدومی که داریم مقابل سیاه‌جامگان با انگشت شکسته بازی کردم.
۱۱:۴۰ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| علی اصغر عاشوری در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی فولاد خوزستان مقابل سیاه‌جامگان، گفت: بازی خوبی بود. هم قسم شده بودیم در این بازی حتما برنده شده باشیم. هفته قبل با نفت در خانه مساوی کرده بودیم و حتما باید برنده می‌شدیم. خدا را شکر توانستیم در این بازی برنده شویم و شرایط خوبی پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه مقابل نفت با وجود مصدومیت به میدان رفت، تصریح کرد: انگشت پایم دچار شکستگی شده که باید استراحت کنم تا وضعیتم بهبود پیدا کند. با نظر کادرفنی و کادر پزشکی در تعطیلات استراحت می‌کنم.

هافبک فولاد در مورد اینکه آیا بازی با وجود شکستگی برایش خطر ندارد خاطرنشان کرد: بدون شک این مسئله بی خطر نیست اما به خاطر تیم و مصدومان زیادی که داریم مجبورم با این وضعیت بازی کنم تا شرمنده هواداران نشویم.

وی در مورد اینکه آیا فولاد می‌تواند در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشد و پیروزی مقابل سیاه‌جامگان را تداوم ببخشد، گفت: بله تیم ما شرایط خوبی دارد. ما در بازی‌های ابتدایی مصدومان زیادی داشتیم. با اضافه شدن مصدومان در هفته چهارم شرایط ما بهتر و بهتر خواهد شد و پیروزی‌هایمان تداوم پیدا می‌کند.

عاشوری در رابطه با دیدار هفته چهارم تیمش مقابل گسترش فولاد، عنوان کرد : گسترش فولاد هم تغییراتی داشته و تیم بسیار خوبی است اما ما هم در خانه محکوم به کسب پیروزی هستیم و می‌خواهیم هر سه امتیاز را بگیریم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری