اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۵۹۴
سرمربی سابق تیم ملی بوکس گفت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته‌اند که در شرایط فعلی یک نفر خارج از خانواده بوکس سرپرست فدراسیون شود و این تصمیمات غیر قانونی نیست.
۰۴:۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| اکبر احدی در گفت‌وگویی، در مورد سرپرست جدید فدراسیون بوکس ،‌گفت: انتخاب داوری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بوکس تخلف نیست، چرا که مسئولان ورزش تصمیم گرفته‌اند که داوری هدایت فدراسیون بوکس را برعهده بگیرد. به عنوان مثال در تقاطع‌ها و خیابان‌ها برخی مواقع اتفاقات حساسی رخ می‌دهد که این افسران راهنمایی و رانندگی هستند که تصمیم می‌گیرند که خودروها برای رفع مشکل از در شرایط حساس از چراغ قرمز عبور کنند تا مشکل به وجود آمده حل شود، در حال حاضر نیز مسئولان وزارت ورزش و جوانان تصمیم گرفته‌اند که در شرایط فعلی یک نفر خارج از خانواده بوکس سرپرست فدراسیون شود و این تصمیمات غیر قانونی نیست، چرا که مسئولان ورزش قطعا شرایط را رصد کرده‌اند که چنین تصمیمی گرفته‌اند.

وی در مورد اینکه در شرایط فعلی حضور تیم ملی بوکس در ایران هیچ سودی برای تیم ملی ایران ندارد، عنوان کرد: حضور تیم ملی کوبا در شرایط فعلی هیچ سودی برای بوکس ایران ندارد، چرا که ما اردو و یا مسابقات مهمی را پیش رو نداریم که بخواهیم با کوبایی ها اردوی مشترک داشته باشیم. آنها طی یکی دو هفته آینده باید در مسابقات جهانی حضور پیدا کنند و برپایی اردوی مشترک در ایران فقط جنبه آمادگی برای کوبایی ها دارد و به هیچ عنوان برای ما مفید نیست. آنها می‌خواهند راهی ایران شوند و پیش از مسابقات جهانی آلمان از ملی پوشان ما به عنوان حریف تمرینی استفاده کنند. اگر بوکس ایران هم چند سهمیه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان داشت قطعا حضور آنها در ایران به سود بوکس ما هم بود اما در حال حاضر که ما هیچ نماینده‌ای در مسابقات جهانی آلمان نداریم، برپایی این اردوی مشترک در ایران  هیچ سودی برای بوکس کشورمان ندارد.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در ادامه عنوان کرد: اینکه کوبایی ها بخواهند در شرایط فعلی وارد ایران شوند تصمیمات غلط مدیریتی است که نباید گرفته می‌شد. اگر قرار است ما از حضور کوبایی ها در ایران سود ببریم، بهترین زمان دو ماه قبل از آغاز مسابقات بازی‌های آسیایی اندونزی است که کوبایی در تهران حضور داشته باشند تا ملی پوشان ما با حضور در اردوی مشترک به اوج آمادگی برسند. بوکس ایران در حال حاضر تمرینات پایه‌ای را پیگیری می‌کند اما بوکسورهای کوبایی به خاطر نزدیک بودن زمان آغاز مسابقات جهانی روی تمرینات سرعتی کار می‌کنند. پس با این حساب چه لزومی دارد که تیم ملی بوکس کوبا در این شرایط به ایران سفر کند؟ لغو سفر توسط داوری بهترین تصمیم بوده است.

احدی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: گویا مسئولان ورزش سیستان و بلوچستان در نظر دارند مسابقات جام دوستی را در زاهدان برگزار کنند اما هنوز فضا برای برگزای این مسابقات آماده نشده است، امیدواریم که با حمایت مسئولان فدراسیون این تورنمنت در ایران برگزار شود. به هر حال ما هرچقدر که میزبان مسابقات مختلف در ایران باشیم به اعتبار بوکس کشورمان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیم ملی بوکس
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری